Jenson Button v Číně, podobně jako Sebastian Vettel či Fernando Alonso, musí nasadit svůj druhý motor.
Honda potvrdila, že po mechanickém problému v Bahrajnu, který pro Brita znamenal konec závodu po sedmi kolech, proběhla analýza a Button dostane druhý motor. Povoleno jich jezdci během sezóny mají pět a jsou rozděleny do šesti komponentů, poté přijdou na řadu penalizace.
"Na Jensonově motoru s vnitřním spalováním bylo mechanické poškození a pro nadcházející závod jej nahradíme. Situace byla důkladně prošetřena a závada bude odstraněna ve všech budoucích motorech které mají být použity," uvedl Jusuke Hasegawa, sportovní ředitel Hondy.
Podle Buttona výkon Stoffela Vandoorna v Bahrajnu dokazuje, jaký kus ušli od loňského roku. Auto se prý chovalo dobře, avšak uznává, že musejí ještě dál pracovat na zlepšení spolehlivosti. Doufá, že se jim nyní podaří získat dle jeho slov zasloužené body, a prokáží tak jejich pokrok.
"Šanghaj má zajímavý okruh, pár pomalých, pár středně rychlých zatáček a dvě dlouhé rovinky. Hodně potrápí pneumatiky a také motor. Doufám však, že s letošním vozem se zde nebudeme trápit tak, jako tomu bylo v minulosti. Hlavní je zde správné nastavení a práce s pneumatikami," a dodává, že to pro ně nebude lehký závod. Těší se však, že díky odlišným podmínkám zde otestují MP4-31 a získají další potřebná data zatímco hledají možné zlepšení a pokrok.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.