Jenson Button v Číně, podobně jako Sebastian Vettel či Fernando Alonso, musí nasadit svůj druhý motor.
Honda potvrdila, že po mechanickém problému v Bahrajnu, který pro Brita znamenal konec závodu po sedmi kolech, proběhla analýza a Button dostane druhý motor. Povoleno jich jezdci během sezóny mají pět a jsou rozděleny do šesti komponentů, poté přijdou na řadu penalizace.
"Na Jensonově motoru s vnitřním spalováním bylo mechanické poškození a pro nadcházející závod jej nahradíme. Situace byla důkladně prošetřena a závada bude odstraněna ve všech budoucích motorech které mají být použity," uvedl Jusuke Hasegawa, sportovní ředitel Hondy.
Podle Buttona výkon Stoffela Vandoorna v Bahrajnu dokazuje, jaký kus ušli od loňského roku. Auto se prý chovalo dobře, avšak uznává, že musejí ještě dál pracovat na zlepšení spolehlivosti. Doufá, že se jim nyní podaří získat dle jeho slov zasloužené body, a prokáží tak jejich pokrok.
"Šanghaj má zajímavý okruh, pár pomalých, pár středně rychlých zatáček a dvě dlouhé rovinky. Hodně potrápí pneumatiky a také motor. Doufám však, že s letošním vozem se zde nebudeme trápit tak, jako tomu bylo v minulosti. Hlavní je zde správné nastavení a práce s pneumatikami," a dodává, že to pro ně nebude lehký závod. Těší se však, že díky odlišným podmínkám zde otestují MP4-31 a získají další potřebná data zatímco hledají možné zlepšení a pokrok.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.