Kimi Räikkönen podle šéfa Ferrari, Maurizia Arrivabeneho, v Bahrajnu možná mohl vyhrát, pokud by se mu podařilo lépe odstartovat.
Fin měl pomalejší rozjezd, proto se hned propadl za oba Williamsy a Red Bull Daniela Ricciarda. Trvalo mu to sedm kol, než se dostal zpět za vedoucího Rosberga - to už ale ztrácel 11,816 sekund. Při lepším startu mohlo být dle šéfa Ferrari vše jinak.
"Kimi měl na startu trochu problém, na což docela dost doplatil, protože pak předjížděl tři auta před sebou. Možná - a to možná zdůrazňuji - tak přišel o vítězství v závodu. Když počítáte, pak je to jednoduché. Nesnažím se nic vynalézt," hodnotí Arrivabene výkon svého pilota, jenž nakonec dojel druhý se ztrátou 10,282 sekund na Rosberga.
"Myslím, že způsob, jakým Kimi odjel závod, byl parádní. Když se podíváte, jak po vnějším obrubníku předjel Ricciarda, tak mi to připomnělo staré časy, kdy spolu piloti odvážně bojovali. Z mého pohledu to tedy bylo velmi dobré," pokračuje šéf Ferrari.
Tým se mezitím stále snažil objasnit příčinu totálního selhání motoru s vnitřním spalováním u Sebastiana Vettela během zaváděcího kola: "Dívají se na to. Vypadá to na ventil nebo kus vstřikovací trysky. S touto strategií a s přihlédnutím k výkonnosti Kimiho, i když naše jistoty nejsou vždy správné, bychom mohli se Sebastianem odjet velmi dobrý závod."
Na otázku, zda ho nespolehlivost znepokojuje vzhledem k problémům v Austrálii i v Bahrajnu, Arrivabene odpovídá: "Záleží na tom, co se pokazilo. Momentálně to může být ventil nebo kus vstřikovací trysky. Tým musí motor prohlédnout - to je první stručná zpráva, kterou mi podali."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.