Kimi Räikkönen stále doufá, že budou s Ferrari bojovat o titul. Předpovídat však nic nechce a odmítá, že by byl jiný pilot než dřív.
V roce 2007 získal titul mistra světa hned během prvního roku ve Ferrari. Od té doby by se však dalo říci, že proti svým týmovým kolegům v této stáji spíše ztrácí (Massa / Alonso / Vettel).
Především po jeho návratu do Maranella v roce 2014 se čekalo, jaké bude jeho srovnání s Fernandem Alonsem. Fin z tohoto souboje vyšel jako poražený. A podle mnohých komentářů již ztratil svůj apetit. Räikkönen to však odmítá.
"Jsem stále ten stejný. To jen ve vaší hlavě jsem se změnil, ale ne ve skutečnosti," zněla jeho odpověď na otázku, zda do nové sezóny nastoupí jeho stará či nová (nekonzistentní a moderní) verze.
Je to tedy tím, že jeho týmovému kolegovi Vettelovi sedí auto lépe? "Snažíme se zvítězit a je to o jezdci a týmu. Oba máme stejné auto a je to na nás, abychom z něj dostali to nejlepší. Pracujeme týmově a snad dostaneme výsledky, které chceme. Cílem je vždy být ještě lepší a pokud auto dobře funguje, je to jednodušší," uvedl při rozhovorech v Austrálii.
Ačkoliv u Mercedesu bijí na poplach a věří, že se Ferrari zlepšilo, Sebastian Vettel se nedomnívá, že budou hned bojovat o titul. Räikkönen hádat odmítá. "Nebudu nic tipovat. Doufám, že budeme vepředu. Ale nevím. Zatím máme jen představu díky testování, od té doby se nic nezměnilo. V neděli už budeme vědět více, nicméně počasí tu bude náročné," komentuje situaci Fin.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.
Andy Cowell potvrdil, že vývoj pohonné jednotky Honda pro sezonu 2026 postupuje dle plánu a testování probíhá jak v Japonsku, tak v britském Silverstonu. Zároveň označil partnerství za klíčový krok k proměně Aston Martinu v plnohodnotný tovární tým.
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.
Mick Schumacher jedná s týmem Cadillac o své možné návratu do Formule 1 v sezóně 2026. Po období nejistoty a hledání nové příležitosti se zdá, že mladý závodník má reálnou šanci znovu se objevit na startovním roštu díky ambicióznímu projektu nováčka mezi týmy F1.
Odchod Jonathana Wheatleyho z Red Bullu přišel jako velké překvapení, protože ve týmu působil téměř dvě desetiletí na klíčových pozicích. Jeho rozhodnutí odchodu odráželo skryté napětí uvnitř stáje a naznačilo významné personální změny v konkurenčním prostředí formule 1.
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.