Kimi Räikkönen stále doufá, že budou s Ferrari bojovat o titul. Předpovídat však nic nechce a odmítá, že by byl jiný pilot než dřív.
V roce 2007 získal titul mistra světa hned během prvního roku ve Ferrari. Od té doby by se však dalo říci, že proti svým týmovým kolegům v této stáji spíše ztrácí (Massa / Alonso / Vettel).
Především po jeho návratu do Maranella v roce 2014 se čekalo, jaké bude jeho srovnání s Fernandem Alonsem. Fin z tohoto souboje vyšel jako poražený. A podle mnohých komentářů již ztratil svůj apetit. Räikkönen to však odmítá.
"Jsem stále ten stejný. To jen ve vaší hlavě jsem se změnil, ale ne ve skutečnosti," zněla jeho odpověď na otázku, zda do nové sezóny nastoupí jeho stará či nová (nekonzistentní a moderní) verze.
Je to tedy tím, že jeho týmovému kolegovi Vettelovi sedí auto lépe? "Snažíme se zvítězit a je to o jezdci a týmu. Oba máme stejné auto a je to na nás, abychom z něj dostali to nejlepší. Pracujeme týmově a snad dostaneme výsledky, které chceme. Cílem je vždy být ještě lepší a pokud auto dobře funguje, je to jednodušší," uvedl při rozhovorech v Austrálii.
Ačkoliv u Mercedesu bijí na poplach a věří, že se Ferrari zlepšilo, Sebastian Vettel se nedomnívá, že budou hned bojovat o titul. Räikkönen hádat odmítá. "Nebudu nic tipovat. Doufám, že budeme vepředu. Ale nevím. Zatím máme jen představu díky testování, od té doby se nic nezměnilo. V neděli už budeme vědět více, nicméně počasí tu bude náročné," komentuje situaci Fin.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.