Kimi Räikkönen stále doufá, že budou s Ferrari bojovat o titul. Předpovídat však nic nechce a odmítá, že by byl jiný pilot než dřív.
V roce 2007 získal titul mistra světa hned během prvního roku ve Ferrari. Od té doby by se však dalo říci, že proti svým týmovým kolegům v této stáji spíše ztrácí (Massa / Alonso / Vettel).
Především po jeho návratu do Maranella v roce 2014 se čekalo, jaké bude jeho srovnání s Fernandem Alonsem. Fin z tohoto souboje vyšel jako poražený. A podle mnohých komentářů již ztratil svůj apetit. Räikkönen to však odmítá.
"Jsem stále ten stejný. To jen ve vaší hlavě jsem se změnil, ale ne ve skutečnosti," zněla jeho odpověď na otázku, zda do nové sezóny nastoupí jeho stará či nová (nekonzistentní a moderní) verze.
Je to tedy tím, že jeho týmovému kolegovi Vettelovi sedí auto lépe? "Snažíme se zvítězit a je to o jezdci a týmu. Oba máme stejné auto a je to na nás, abychom z něj dostali to nejlepší. Pracujeme týmově a snad dostaneme výsledky, které chceme. Cílem je vždy být ještě lepší a pokud auto dobře funguje, je to jednodušší," uvedl při rozhovorech v Austrálii.
Ačkoliv u Mercedesu bijí na poplach a věří, že se Ferrari zlepšilo, Sebastian Vettel se nedomnívá, že budou hned bojovat o titul. Räikkönen hádat odmítá. "Nebudu nic tipovat. Doufám, že budeme vepředu. Ale nevím. Zatím máme jen představu díky testování, od té doby se nic nezměnilo. V neděli už budeme vědět více, nicméně počasí tu bude náročné," komentuje situaci Fin.
Lewis Hamilton úspěšně zakončil předsezónní testování a nyní se soustředí na svůj první závod ve Ferrari, který ho čeká během Velké ceny Austrálie.
Carlos Sainz dominoval předsezónním testům, když se mu podařilo zajet nejrychlejší čas i v druhé fázi testování. Ale...
Red Bull mezi neúspěšným modelem RB20 a novým RB21 implementoval mnohem hlubší změny, než by se mohlo na první pohled zdát. Tým přistoupil k radikálním úpravám, které mají za cíl zlepšit výkon a stabilitu vozu v nadcházející sezóně.
McLaren po vítězství Landa Norrise v Abú Dhabí, navazuje na úspěch týmu, čímž uzavřel jednu kapitolu a otevřel novou éru. Generální ředitel Zaka Brown zdůraznil, že nový model MCL39, i když podobný předchůdci, přináší významné inovace, které by měly tým posunout kupředu.
Güenther Steiner si vzal pod drobnohled rivalitu mezi Lewisem Hamiltonem a Charlesem Leclercem. Ostřílený manažer se zaměřil na jejich soupeření a jeho dopad na dění ve Formuli 1, což naznačuje, že vztah těchto dvou pilotů bude i nadále předmětem pozornosti.
Lewis Hamilton by mohl být v sezóně 2025 nucen nosit výstroj Ferrari při každém závodě. Sedminásobný šampion, který byl známý tím, že během své kariéry u Mercedesu preferoval vlastní oblečení, se nyní ocitá v nové situaci.
Sezóna Formule 1 pro rok 2025 se blíží a předsezónní testy v Bahrajnu nabídly první náhled na rozložení sil. Po třech dnech na trati začíná být jasnější, kdo má našlápnuto k úspěchu a kdo bude muset dohánět.
Mezinárodní automobilová federace se aktuálně zaměřuje na otázky týkající se komisařů a s nadcházející sezónou přichází se zásadní změnou.
Carlos Sainz posílá fanouškům po působivém výkonu během předsezónních testů vzkaz, ve kterém mírní očekávání před svým prvním rokem u Williamsu.
Lewis Hamilton před startem sezóny odhalil své očekávání od hlavních rivalů Ferrari v boji o titul. Zároveň přiznal, že předsezónní testy nemusí odrážet skutečnou výkonnost týmů. Jeho debut v barvách Scuderie je jedním z největších taháků nadcházejícího ročníku.
Adrian Newey po odchodu z Red Bullu oficiálně nastupuje do Aston Martinu. V týmu ze Silverstone, který jeho přítomnost velmi ocení, odhalil svůj první cíl, ale zároveň upozornil, že očekávané zlepšení výkonu nebude okamžité.
Předsezónní testy ve Formuli 1 trvají pouhé tři dny, což podle některých jezdců není dostatečné. Zatímco inženýři získávají cenná data, piloti mají pocit, že strávili za volantem příliš málo času. Fernando Alonso a Carlos Sainz proto volají po změně a upozorňují na nesrovnalost s jinými vrcholovými sporty.