David Coulthard i ve svém závodnickém důchodu neztrácí přehled o dění v F1, když aktuálně komentuje pro britskou Channel 4. Skot teď přidal svůj názor na duel jezdců Mercedesu.
Ve Velké Británii nebude v nadcházející sezoně Formule 1 přenášena na obrazovkách BBC, ale na konkurenční Channel 4, jak jsme vás před časem již informovali (více zde). Kmenovým komentátorem bude Ben Edwards, avšak David Coulthard bude vystupovat v roli TV experta. Teď bylo navíc oznámeno, že se k Davidovi přidá rovněž v roli experta také Susie Wolffová. Dle britského 'Guardianu' ale nebude pro televizi k dispozici na všech závodech. Finální představení týmu Channel 4 pro F1 je v plánu na příští týden.
"Máme profesionálního moderátora," říká o Edwardsovi David Coulthard. "Pak budeme několik expertů. Někteří jsou širokému publiku známí, jiní ne. Proto se nám bude dostávat různých pohledů. Kompletní tým bude představen příští týden. Jako fanoušek motorsportu jsem nadšený tím, kteří lidé u nás budou."
Wolffová zatím nepotvrdila, že se bude projektu účastnit. Zkušenosti s komentováním F1 však už má, když v minulosti spolukomentovala s Ernstem Hausleitnerem pro rakouskou ORF. Plán Channel 4 počítá s živým přenosem 10 z 21 závodů v rámci neplaceného vysílání, zbytek závodů bude prezentován ve shrnujících záznamech. Prvním živým přenosem by měl být Bahrajn, úvodní závod sezony budou moci Britové sledovat pouze na placené 'Sky'.
V paddocku se také během testů hodně mluví o možném pokračování loňského týmového duelu mezi Lewisem Hamiltonem a Nicem Rosbergem. Dle Coultharda je Němec pod tlakem. "Kdyby se Lewis stáhl a Nico by pak vyhrál šampionát, tak byl by pak opravdu velkým šampionem? Aby na něj bylo nazíráno jako na velkého šampiona, tak musí Lewise ve stejném autě porazit. Je to v jeho rukou. Postupně může Lewise porazit," komentuje Skot pro 'Guardian'.
Coulthard se ale dokáže do Rosbergovi pozice vcítit, aktuální situace totiž dává vzpomenout na roky 1998 a 1999. Jeho tehdejší týmový kolega, Mika Häkkinen se tehdy stal dvakrát po sobě mistrem světa a David na titul už pak nikdy nedosáhl. "Během té sezony jsem postrádal stálost, abych Miku porazil. Párkrát se mi to podařilo a ochutnal si šampaňské. Konečným cílem je ale samozřejmě mistrovský titul," říká dnes narovinu 'DC'.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.