Pastor Maldonado potvrzuje, že letos jej ve Formuli 1 neuvidíme - nevyjde to tedy ani s Manorem, který má poslední dvě volná místa. Renault, který převzal Lotus, jej nahrazuje Kevinem Magnussenem.
Venezuelský pilot ve vzkazu fanouškům na Twitteru (originál zde) blíže důvody nerozebírá, pouze uvádí, že je vděčný za všechna ta léta, která strávil v motorsportu, a děkuje fanouškům.
"Formule 1 byla konečným naplněním mého snu a ospravedlněním všech prostředků. Tato kategorie mi dala to nejočekávanější z mých vítězství - Velkou cenu Španělska 2012. To vše díky neutuchající podpoře mé rodiny, mezinárodním fanouškům a obzvlášť mé skvělé země, jejíž nádherná hymna byla slyšet a která cestovala se mnou po světě, protože jsem její vlajku vozil nejenom na svém voze, ale také v mé duši, a proto vystoupala i na ten nejvyšší stupínek na pódiu," píše Maldonado.
"Dnes se vší pokorou informuji, že na startovním roštu v sezóně 2016 nebudu přítomný. Děkuji za všechny vaše vzkazy s podporou, vášní a zájem o mou budoucnost. Cítím se veškerou vaší podporou poctěn a jsem hrdý na své profesionální výkony," dodává venezuelský pilot, jehož kariéru zaštiťovala domácí ropná společnost PDVSA.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.