Upřímný bývalý pilot Formule 1 Mark Webber si vzal na mušku současné pole jezdců. Kdo je podle něj nejhorší, kdo nejlepší a proč?
"Lewis [Hamilton] byl vždy neuvěřitelně rychlý, přirozeně talentovaným klukem za všech podmínek a je velmi, velmi lhostejný vůči okruhům, lehkému dešti a mrholení. To je ten druh věcí, které vytvářejí kalibr velmi, velmi rychlého a fenomenálního pilota," uvádí Webber pro časopis Wheels.
"Někdo, jako je Seb, je velmi dobrý ve zdrojích, je schopný dát dohromady celý tým, postavit vše kolem sebe a vyplnit své slabiny. V tomto ohledu je výjimečný," uvádí na adresu svého bývalého kolegy Vettela, s nímž působil u Red Bullu ve slavné mistrovské éře.
Velmi dobrý je podle něj také Fernando Alonso, který se loni trápil u McLarenu, ale když měl Webber vybrat toho nejlepšího, neváhá: "Ti tři jsou na velmi, velmi vysoké úrovni. A kdybych měl určit jednoho, zřejmě by vybral Sebastiana, pokud jde o to dát dohromady ohromnou sílu a celý tým, což podle mě brzy udělá u Ferrari."
Když měl vybrat jezdce, který si své místo v F1 nezaslouží, poukázal na Pastora Maldonada z Renaultu (bývalého Lotusu): "Zřejmě Maldonado. Je bezradný a zkrátka by tam neměl být. V podstatě je jen do počtu."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.