Bývalá Marussia bude letos závodit po jménem Manor Racing, britský tým představil rovněž nové logo.
Tým již byl znám loni jako Manor, i když v jeho názvu stále figurovala Marussia. Tu v ročníku 2016 již zcela vypouští, přejmenovává se tedy z Manor Marussia na Manor Racing.
Delighted to announce MANOR RACING: that’s what we’re here for. Full reveal 22/02/16
— Manor Racing (@ManorRacing) January 19, 2016Kromě nového loga také oznámil, že další detaily sdělí první den předsezónních testů, tedy 22. února v Barceloně. Již minulý pátek potvrdil, že se svým novým autem prošel všemi povinnými nárazovými testy FIA, po dvou letech tedy přijde konečně s novým monopostem i s novou pohonnou jednotkou (loni po udělení výjimky závodil s šasi i s motorem z roku 2014). Tu ale již nebude odebírat od Ferrari, nýbrž od dominantního Mercedesu. Britská stáj se bude snažit posunout v poli dopředu.
Pro tým je povzbuzením také příchod bývalého hlavního konstruktéra Ferrari Nicholase Tombazise, jenž nastupuje jako nový šéf aerodynamiky. Manoru se loni nepodařilo získat ani bod a skončila poslední, přičemž jej opustili šéfové John Booth a Graeme Lowdon. Je jediným týmem, který dosud neoznámil své jezdce. Hovoří se o rezervním pilotovi Mercedesu Pascalovi Wehrleinovi, americké hvězdě Alexandru Rossim, Willovi Stevensovi. Pro Manor jsou při výběru pilotů důležité peníze.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.