Gasly, který minulou sezónu závodil v GP2, si myslí, že po dalším roce zkušeností bude připraven zaujmout místo v Toro Rosso.
Pierre Gasly, kterému je 19 let, se předtím, než závodil v GP2, účastnil i Formule Renault 3.5. Příští rok plánuje opět účast v GP2, kde by mu vítězství v šampionátu pomohlo do Formule 1.
Gasly, který loni skončil celkově v GP2 na osmém místě, prohlásil: "Zatím není nic podepsáno, ale cílem je druhá sezóna v GP2 a vyhrát šampionát. Vím, že jsem toto schopný. To bude ještě podstatnější pro rok 2017, protože budou volná místa v Toro Rosso ve Formuli 1 - a já mám v úmyslu se tam dostat."
Fronta do Toro Rosso je dlouhá, v juniorském programu Red Bullu se pohybuje mnoho jezdců, Gasly to tedy nebude mít jednoduché. Loňskou sezónu se třikrát umístil na pole position, ani jednou pro něj však tato výhoda neznamenala vítězství i v závodě.
"Po mentální stránce to nebylo lehké. V jednu chvíli si řeknete, že už to nemůže být horší, a najenou bum a vynoří se další problém. Věděli jsme, že GP2 může být obtížná, je to čekárna pro F1. Ale když je to těžké, hodně se naučíte," sdělil junior Red Bullu pro Motorsport.com.
Gasly, který stejně jako loni bude jezdit za tým DAMS společně s Alexem Lynnem a Nicholasem Latifim, se na Formuli 1 cítí připraven: "Pokud bych byl požádán, abych zítra jel, myslím, že bych mohl. GP2 je skvělá příprava pro F1, hlavně co se týče práce s pneumatikami. Měl bych být schopný se ještě zlepšit a další sezóna v GP2 mě ještě posílí."
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.