Po čtyřech společných letech se cesty Antonio Felixe da Costy a Red Bullu rozcházejí. Portugalec působil jako testovací pilot rakouské stáje, nyní se chce ale plně koncentrovat na DTM a Formuli E.
Testovací pilot stáje od Red Bull Racingu odchází a bude se v od následující sezony soustředit na svoje angažmá u BMW v DTM a také na starty ve Formuli E. Jezdec o tom informoval na svém účtu na Facebooku. Podle něj však jde o rozchod v dobrém.
"Není potřeba smutnit nad tím, že to končí. Jsem rád za to, že se to vůbec stalo. Po čtyřech velkolepých letech chci říci lidem od Red Bullu velké děkuji. Je čas jít dál. V příští sezoně se chci 100% soustředit na DTM a Formuli E," vysvětluje Antonio Felix da Costa.
Antonio Maria de Mello Breyner Felix da Costa se stal členem juniorského týmu Red Bull v půlce sezony 2012. V tomto roce obsadil v F3 třetí místo celkově a vyhrál prestižní závod v Macau. Následovalo angažmá na post třetího jezdce a na konci sezony 2012 se v Abú Zabí svezl v rámci testu mladíků.
V roce 2013 jezdil 24 letý jezdec ve Formuli 3,5 a další dva dny si užil v monopostu F1. Před sezonou 2014 se mělo za to, že postoupí do F1 jako jezdec Toro Rosso. Jenže jeho místo vyfoukl Daniil Kvjat, proto Antonio odešel do DTM. Tam má za sebou 28 závodů, jednou si vyjel pole-position, jedou závod vyhrál a třikrát stanul na podium.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.