Po čtyřech společných letech se cesty Antonio Felixe da Costy a Red Bullu rozcházejí. Portugalec působil jako testovací pilot rakouské stáje, nyní se chce ale plně koncentrovat na DTM a Formuli E.
Testovací pilot stáje od Red Bull Racingu odchází a bude se v od následující sezony soustředit na svoje angažmá u BMW v DTM a také na starty ve Formuli E. Jezdec o tom informoval na svém účtu na Facebooku. Podle něj však jde o rozchod v dobrém.
"Není potřeba smutnit nad tím, že to končí. Jsem rád za to, že se to vůbec stalo. Po čtyřech velkolepých letech chci říci lidem od Red Bullu velké děkuji. Je čas jít dál. V příští sezoně se chci 100% soustředit na DTM a Formuli E," vysvětluje Antonio Felix da Costa.
Antonio Maria de Mello Breyner Felix da Costa se stal členem juniorského týmu Red Bull v půlce sezony 2012. V tomto roce obsadil v F3 třetí místo celkově a vyhrál prestižní závod v Macau. Následovalo angažmá na post třetího jezdce a na konci sezony 2012 se v Abú Zabí svezl v rámci testu mladíků.
V roce 2013 jezdil 24 letý jezdec ve Formuli 3,5 a další dva dny si užil v monopostu F1. Před sezonou 2014 se mělo za to, že postoupí do F1 jako jezdec Toro Rosso. Jenže jeho místo vyfoukl Daniil Kvjat, proto Antonio odešel do DTM. Tam má za sebou 28 závodů, jednou si vyjel pole-position, jedou závod vyhrál a třikrát stanul na podium.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.