Romain Grosjean již zahájil spolupráci s Haasem, za který bude příští rok závodit. Ve všech zbývajících letošních prvních pátečních trénincích jej nahradí Jolyon Palmer, jenž bude místo něj Lotus příští rok nastupovat.
Haas by měl oznámit Estebana Gutiérreze jako svého druhého pilota. Ten první oznámený, Romain Grosjean, se v USA těšil z velké podpory a s týmem již zahájil spolupráci.
"Já jsem byl hlavně překvapený fanoušky poté, co jsem podepsal s Haasem. Dorazil jsem do Austinu a dostávalo se mi velké podpory. Mnoho lidí je rádo za to, že jsem podepsal s Haasem a že to vypadá na skvělý rok v příští sezóně," popisuje francouzský pilot.
"Gene [Haas, majitel] a Günther [Steiner, šéf závodního týmu] byli na dráze a pokračovali jsme v rozhovorech o příštím ročníku. Pak jsem v pondělí zavítal do Haas Automation severně od LA. Později v ten den jsem poobědval s Genem a s Güntherem, a opět jsme probírali plány.
Pomyslel jsem na to, jak moc bych si přál, aby už byl den před prvním zimním testem, kdy budu sedět v autě a přicházet na to, jestli bude dobré nebo ne. Je to ale velmi vzrušující, jde o hodně dobrý projekt," pochvaluje si Grosjean vývoj u amerického týmu.
O týmový kolezíchGrosjean se nechtěl vyjadřovat konkrétně na adresu Gutiérreze, ale o svém budoucím týmovém kolegovi obecně uvedl: "Chci, aby šlo o rychlého jezdce. Alonso a Räikkönen byli oba zkušení, mistři světa. Bylo to skvělé nastupovat po jejich boku, hodně jsem se naučil. Pastor je velmi rychlý. Vždy se snažím odhalit jeho data, abych věděl, kde se můžu zlepšit. On vás vždy drží ve střehu.
U Haase chtějí pracovat, takže bych si přál zkrátka někoho, kdo by týmu pomohl, protože když máte dva [zkušené] piloty nabízející svou zpětnou vazbu, pak to je mnohem lepší než jen s jedním," vysvětluje pro Autosport Grosjean, jemuž v letošním šampionátu patří s 44 body 11. místo.
Lotus již potvrdil, že jej ve všech prvních trénincích ve zbytku sezóny zastoupí Jolyon Palmer, kterého oznámili jako svého závodního pilota pro rok 2016. Mladý Brit odjel již 10 z 15 letošních prvních tréninků, vždy v nich zaskakoval jen za Grosjeana. Na svou další šanci se tedy může těšit dnes v Mexiku a příští měsíc v Brazílii i v Abú Zabí.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.