Romain Grosjean již zahájil spolupráci s Haasem, za který bude příští rok závodit. Ve všech zbývajících letošních prvních pátečních trénincích jej nahradí Jolyon Palmer, jenž bude místo něj Lotus příští rok nastupovat.
Haas by měl oznámit Estebana Gutiérreze jako svého druhého pilota. Ten první oznámený, Romain Grosjean, se v USA těšil z velké podpory a s týmem již zahájil spolupráci.
"Já jsem byl hlavně překvapený fanoušky poté, co jsem podepsal s Haasem. Dorazil jsem do Austinu a dostávalo se mi velké podpory. Mnoho lidí je rádo za to, že jsem podepsal s Haasem a že to vypadá na skvělý rok v příští sezóně," popisuje francouzský pilot.
"Gene [Haas, majitel] a Günther [Steiner, šéf závodního týmu] byli na dráze a pokračovali jsme v rozhovorech o příštím ročníku. Pak jsem v pondělí zavítal do Haas Automation severně od LA. Později v ten den jsem poobědval s Genem a s Güntherem, a opět jsme probírali plány.
Pomyslel jsem na to, jak moc bych si přál, aby už byl den před prvním zimním testem, kdy budu sedět v autě a přicházet na to, jestli bude dobré nebo ne. Je to ale velmi vzrušující, jde o hodně dobrý projekt," pochvaluje si Grosjean vývoj u amerického týmu.
O týmový kolezíchGrosjean se nechtěl vyjadřovat konkrétně na adresu Gutiérreze, ale o svém budoucím týmovém kolegovi obecně uvedl: "Chci, aby šlo o rychlého jezdce. Alonso a Räikkönen byli oba zkušení, mistři světa. Bylo to skvělé nastupovat po jejich boku, hodně jsem se naučil. Pastor je velmi rychlý. Vždy se snažím odhalit jeho data, abych věděl, kde se můžu zlepšit. On vás vždy drží ve střehu.
U Haase chtějí pracovat, takže bych si přál zkrátka někoho, kdo by týmu pomohl, protože když máte dva [zkušené] piloty nabízející svou zpětnou vazbu, pak to je mnohem lepší než jen s jedním," vysvětluje pro Autosport Grosjean, jemuž v letošním šampionátu patří s 44 body 11. místo.
Lotus již potvrdil, že jej ve všech prvních trénincích ve zbytku sezóny zastoupí Jolyon Palmer, kterého oznámili jako svého závodního pilota pro rok 2016. Mladý Brit odjel již 10 z 15 letošních prvních tréninků, vždy v nich zaskakoval jen za Grosjeana. Na svou další šanci se tedy může těšit dnes v Mexiku a příští měsíc v Brazílii i v Abú Zabí.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.