Podle šéfa týmu Johna Bootha to ani s pohonnou jednotkou Mercedes nebude mít Manor v příštím roce snadné dostat se mezi týmy středu pole.
Po sezóně 2015 přejde malý britský tým z motorů Ferrari na Mercedesy a na převodovky a další díly od Williamsu. K dispozici tak sice bude mít solidní platformu pro další výrazný pokrok, podle Bootha to ale samo o sobě není zárukou úspěchu.
"Myslím, že ani s nejlepším motorem se stále nejedná o jednoduchý sport. Stále máme jen 100 lidí a teprve se blížíme k našemu limitu v aerodynamickém tunelu, ale pokud jde o limit CFD, tak ještě nejsme nikde. Nebudeme si ze sebe tedy dělat legraci s tím, že máme všechny odpovědi. Myslím si, že je třeba se podívat na to, kde jsme, a zkrátka pokračovat v budování," popisuje Booth pro F1i.
Potvrzuje, že letos už sice žádné vylepšení svého rok starého vozu nechystají, ale v továrně zdárně probíhá vývoj toho pro rok 2016: "Program v aerodynamickém tunelu jde opravdu dobře, takže jsme hodně nadšeni. Když to dáme dohromady se smlouvou na motory a převodovky, tak to je před příštím rokem dost vzrušující... výroba monokoku začala minulý týden," prozrazuje šéf Manoru.
Vyrazit do prvního předsezónního testu příští rok s novým vozem je podle něj povinností. Letos totiž před sezónou vůbec nejezdili: "Je to velmi důležité vzhledem k tomu, že se příští rok budou konat pouze dva testy. Máme nové lidi, s nimiž budeme u Mercedesu a Williamsu spolupracovat. Tyto vztahy tedy budeme budovat a společně pracovat."
Kimi Antonelli zažil v premiérové sezoně F1 výrazné výkyvy, kdy po slibném startu následovalo slabší období během evropských závodů. Mladý Ital prozradil, kdy nastal opětovný zlom ke zlepšení výkonů.
Sezóna 2026 ukončí éru monopostů s přísavným efektem, které formovaly současnou podobu Formule 1. Nová pravidla přinesou zcela novou technickou kapitolu šampionátu. Lewis Hamilton prozradil jeho vztah ke končící ground-effect éře.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.