Podle šéfa týmu Johna Bootha to ani s pohonnou jednotkou Mercedes nebude mít Manor v příštím roce snadné dostat se mezi týmy středu pole.
Po sezóně 2015 přejde malý britský tým z motorů Ferrari na Mercedesy a na převodovky a další díly od Williamsu. K dispozici tak sice bude mít solidní platformu pro další výrazný pokrok, podle Bootha to ale samo o sobě není zárukou úspěchu.
"Myslím, že ani s nejlepším motorem se stále nejedná o jednoduchý sport. Stále máme jen 100 lidí a teprve se blížíme k našemu limitu v aerodynamickém tunelu, ale pokud jde o limit CFD, tak ještě nejsme nikde. Nebudeme si ze sebe tedy dělat legraci s tím, že máme všechny odpovědi. Myslím si, že je třeba se podívat na to, kde jsme, a zkrátka pokračovat v budování," popisuje Booth pro F1i.
Potvrzuje, že letos už sice žádné vylepšení svého rok starého vozu nechystají, ale v továrně zdárně probíhá vývoj toho pro rok 2016: "Program v aerodynamickém tunelu jde opravdu dobře, takže jsme hodně nadšeni. Když to dáme dohromady se smlouvou na motory a převodovky, tak to je před příštím rokem dost vzrušující... výroba monokoku začala minulý týden," prozrazuje šéf Manoru.
Vyrazit do prvního předsezónního testu příští rok s novým vozem je podle něj povinností. Letos totiž před sezónou vůbec nejezdili: "Je to velmi důležité vzhledem k tomu, že se příští rok budou konat pouze dva testy. Máme nové lidi, s nimiž budeme u Mercedesu a Williamsu spolupracovat. Tyto vztahy tedy budeme budovat a společně pracovat."
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.