Podle šéfa týmu Johna Bootha to ani s pohonnou jednotkou Mercedes nebude mít Manor v příštím roce snadné dostat se mezi týmy středu pole.
Po sezóně 2015 přejde malý britský tým z motorů Ferrari na Mercedesy a na převodovky a další díly od Williamsu. K dispozici tak sice bude mít solidní platformu pro další výrazný pokrok, podle Bootha to ale samo o sobě není zárukou úspěchu.
"Myslím, že ani s nejlepším motorem se stále nejedná o jednoduchý sport. Stále máme jen 100 lidí a teprve se blížíme k našemu limitu v aerodynamickém tunelu, ale pokud jde o limit CFD, tak ještě nejsme nikde. Nebudeme si ze sebe tedy dělat legraci s tím, že máme všechny odpovědi. Myslím si, že je třeba se podívat na to, kde jsme, a zkrátka pokračovat v budování," popisuje Booth pro F1i.
Potvrzuje, že letos už sice žádné vylepšení svého rok starého vozu nechystají, ale v továrně zdárně probíhá vývoj toho pro rok 2016: "Program v aerodynamickém tunelu jde opravdu dobře, takže jsme hodně nadšeni. Když to dáme dohromady se smlouvou na motory a převodovky, tak to je před příštím rokem dost vzrušující... výroba monokoku začala minulý týden," prozrazuje šéf Manoru.
Vyrazit do prvního předsezónního testu příští rok s novým vozem je podle něj povinností. Letos totiž před sezónou vůbec nejezdili: "Je to velmi důležité vzhledem k tomu, že se příští rok budou konat pouze dva testy. Máme nové lidi, s nimiž budeme u Mercedesu a Williamsu spolupracovat. Tyto vztahy tedy budeme budovat a společně pracovat."
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.