Felipe Nasr si v Rusku, kde téměř všichni vsadili jen na jednu zastávku, užíval trvanlivosti pneumatik Pirelli. Pocítil, jaké by to bylo, kdyby se ve Formuli 1 závodilo na tvrdších směsích. Vyjadřuje se také k otázce brzd různých výrobců. Proč naposledy závodil s Carbone Industrie a ne s Brembem?
Od roku 2017 budou pneumatiky vpředu i vzadu širší, což povede k vyšší přilnavosti a rychlejším časům na kolo. A Brazilec po posledním zážitku v Soči, kde se závodilo na super-měkké a měkké směsi, volá také po jejich vyšší trvanlivosti.
"Rusko se od ostatních tratí lišilo. Bylo to intenzivní. Tlačili jste na to od prvního kola do konce. Pneumatiky se vůbec nešetřily. Proto jste viděli případy opotřebení celého auta - brzdy, motor. Piloti zkrátka jezdili na limitu. Užíval jsem si to. Byla to dobrá zábava," popisuje Nasr.
"Proto bych byl pro větší přilnavost a rychlejší tempo během závodu, abychom na to mohli tlačit. Pokud v závodu dochází k degradaci, pak to vyžaduje trochu více inteligence, ale pokud by se na to dalo více tlačit, pak by já šel rád tímto směrem. Samozřejmě, že myšlenka hlídání si pneumatik je dobrá, je to příjemné to mít," pokračuje pilot Sauberu.
Brzdy: Carbon Industrie nebo Brembo?Tento víkend v USA se bude jezdit na měkkých a středně-tvrdých pneumatikách, během závodu se pak dočkáme dvouzastávkových strategií. Větší pozornost budou týmy muset věnovat brzdám. Nasr osobně preferuje Brembo, Carbon Industrie (CI) je ale spolehlivější.
"Závodil jsem s CI v Rusku, protože pokaždé, když vyjedeme na trať, kde při brzdění vzniká vysoká energie jako v Soči, tak jsme se poznali, že si musíme vybrat je. Brembo funguje, pokud máme správné chlazení. Jenže s balíkem, který máme na voze, nemůžeme jezdit s vyšším chlazením, proto jsme se rozhodli pro CI," vysvětluje Nasr.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.