Felipe Nasr si v Rusku, kde téměř všichni vsadili jen na jednu zastávku, užíval trvanlivosti pneumatik Pirelli. Pocítil, jaké by to bylo, kdyby se ve Formuli 1 závodilo na tvrdších směsích. Vyjadřuje se také k otázce brzd různých výrobců. Proč naposledy závodil s Carbone Industrie a ne s Brembem?
Od roku 2017 budou pneumatiky vpředu i vzadu širší, což povede k vyšší přilnavosti a rychlejším časům na kolo. A Brazilec po posledním zážitku v Soči, kde se závodilo na super-měkké a měkké směsi, volá také po jejich vyšší trvanlivosti.
"Rusko se od ostatních tratí lišilo. Bylo to intenzivní. Tlačili jste na to od prvního kola do konce. Pneumatiky se vůbec nešetřily. Proto jste viděli případy opotřebení celého auta - brzdy, motor. Piloti zkrátka jezdili na limitu. Užíval jsem si to. Byla to dobrá zábava," popisuje Nasr.
"Proto bych byl pro větší přilnavost a rychlejší tempo během závodu, abychom na to mohli tlačit. Pokud v závodu dochází k degradaci, pak to vyžaduje trochu více inteligence, ale pokud by se na to dalo více tlačit, pak by já šel rád tímto směrem. Samozřejmě, že myšlenka hlídání si pneumatik je dobrá, je to příjemné to mít," pokračuje pilot Sauberu.
Brzdy: Carbon Industrie nebo Brembo?Tento víkend v USA se bude jezdit na měkkých a středně-tvrdých pneumatikách, během závodu se pak dočkáme dvouzastávkových strategií. Větší pozornost budou týmy muset věnovat brzdám. Nasr osobně preferuje Brembo, Carbon Industrie (CI) je ale spolehlivější.
"Závodil jsem s CI v Rusku, protože pokaždé, když vyjedeme na trať, kde při brzdění vzniká vysoká energie jako v Soči, tak jsme se poznali, že si musíme vybrat je. Brembo funguje, pokud máme správné chlazení. Jenže s balíkem, který máme na voze, nemůžeme jezdit s vyšším chlazením, proto jsme se rozhodli pro CI," vysvětluje Nasr.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.
Osmnáctiletý Andrea Kimi Antonelli, budoucí hvězda Formule 1, už může oficiálně na silnice. Mladý Ital, který v sezóně 2025 nahradí Lewise Hamiltona u Mercedesu, úspěšně složil zkoušky na řidičský průkaz. Svůj debut v F1 si odbude už při Velké ceně Austrálie.
Sedminásobný mistr světa Lewis Hamilton se v lednu podruhé setkal s monopostem Ferrari F1, když si vyzkoušel jízdu s modelem roku 2023 na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya.
Lewis Hamilton, jak jistě všichni fanoušci F1NEWS.cz již vědí, přechází do Ferrari pro sezónu 2025 Formule 1, což vyvolává velkou pozornost veřejnosti. Jde o novou etapu jeho kariéry, kterou odstartuje Velká cena Austrálie od 14. do 16. března 2025.
Sezóna F1 2025 odstartuje netradičně, když všech 10 týmů představí svá nová zbarvení vozů společně během jedinečného večera v londýnské O2 Areně. Tato historická událost slibuje přilákat pozornost fanoušků z celého světa. Víme, kdy se tato událost odehraje.