Pokud se projdete řádkou článků na našem webu, mohli byste vypsat hned několik termínů, kdy měl být tento "obchod století" uzavřen. Přes dopis, který odvrátil soudní řízení, je situace stále otevřená a dokonce se objevily názory, že ani nemusí být dokončená.
Generální ředitel Lotusu Matthew Carter připustil, že stále neví termín převzetí týmu automobilkou Renault. Po Grand Prix Japonska byla zveřejněna zpráva o dopisu, potvrzujícím zájem o tým F1 ze strany Francouzů, ovšem naplnění tohoto aktu bylo vázáno určitými podmínkami.
Když se zástupci serveru Motorsport.com ptali Cartera, jak dlouho ještě může onen proces trvat, dostali se jim spíše vyhýbavé odpovědi: "Upřímně řečeno, nevím. Na věci stále pracujeme a je jasné, že všechny zúčastněné strany mají zájem dojít co nejrychleji ke konečnému řešení, takže mohu jen slíbit, že na tom budeme co nejintenzivněji pracovat. Už dlouho očekáváme, že ta záležitost bude uzavřena, zkrátka se to nějak vleče."
Carter ale také připouští, že protahující se jednání má stále více negativních dopadů. "Není to příjemná záležitost, vždy se musíme přesvědčovat, že jsme tu hlavně kvůli závodění a chceme také všechny Grand Prix absolvovat. Co probíhá v zákulisí nebo mimo naší kompetenci prostě neovlivníme. Může nás jen těšit, že jsme se vyhnuli právnímu procesu, byli jsme ale přesvědčeni, že se podaří věcí urovnat i bez něj. Ale o takových věcech se vždy mluví obtížně, zvláště když se týkají přímo vás."
Může se prodej zvrtnout jiným směrem?Carter se rovněž domnívá, že snaha Lotusu získat výkonnostní bonusy ze strany Ecclestonea nejsou důvodem časové prodlevy. "Mám-li být upřímný, nemyslím, že by to měl být problematický bod. Věnují se tomu naplno a dělají, co je v jejich silách, aby tato transakce byla konečně dořešena."
Ostatně sám boss F1 prohlásil, že netuší, proč se případ Lotus-Renault tolik vleče. "Říkají, že tým chtějí koupit, takže příčina asi nebude v penězích, ale ještě v něčem jiném. Možná prodávající vůbec prodej uskutečnit nemohou," rozvíjí Ecclestone další spekulativní téma. Navíc se už objevily zprávy, že by nakonec Renault s ohledem na problémy Red Bullu ohledně pohonné jednotky mohl sáhnout nikoli do Enstone, nýbrž do Milton Keynes pro tým bývalých čtyřnásobných mistrů světa.
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.