Jenson Button zkritizoval svého soupeře Pastora Maldonada po jejich incidentu v průběhu Velké ceny Singapuru. Venezuelan podle svůj podivný způsob jízdy nikdy nezmění.
Pilot McLarenu přišel o své přední křídlo poté, co Maldonado vyjel mimo trať a vrátil se na ní před Brita ke konci závodu. Jenson poškození svého vozu však mohl zabránit, jenže nepočítal s tím, že Pastor na krátké rovince nebude akcelerovat. Komisaři jejich kolizi vyšetřovali a nakonec se rozhodli, že nebudou nikoho trestat.
Button nevěří, že by chtěl Maldonado otestovat na rovince jeho brzdy, vyčítá mu však přílišnou agresivitu v jejich vzájemném souboji: "Nemyslím si, že by na výjezdu ze zatáčky otestoval mé brzdy, jenže nepřidával, takže to bylo trochu překvapení."
Do cíle ale s McLarenem po výměně předního křídla kvůli pozdějším problémům s převodovkou nedojel. "Nakonec na tom moc nezáleží, protože bychom stejně nedojeli do cíle. Snažil se blokovat vnitřní stranu, takže to bylo velmi podivné."
"A o zatáčku dříve mě zkrátka vyvezl mimo trať. Pokud by tam byla zeď, byl bych v ní. Hodně divné. On se nezměnil a ani se už nikdy nezmění," láme Button hůl nad Maldonadem.
Venezuelan inkriminovaný okamžik suše komentoval slovy: "Nevím, kudy mě chtěl Jenson předjet. Jde o velmi úzkou zatáčku, kde k tomu došlo. Neměl v ní na předjetí žádnou šanci." Jeho Lotus v důsledku poškození difuzoru přišel o výkonnost ve chvíli, kdy chtěli šetřit pneumatiky, proto musel do boxů k neplánované zastávce a cílem projel až na 12. místě.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.