Jenson Button zkritizoval svého soupeře Pastora Maldonada po jejich incidentu v průběhu Velké ceny Singapuru. Venezuelan podle svůj podivný způsob jízdy nikdy nezmění.
Pilot McLarenu přišel o své přední křídlo poté, co Maldonado vyjel mimo trať a vrátil se na ní před Brita ke konci závodu. Jenson poškození svého vozu však mohl zabránit, jenže nepočítal s tím, že Pastor na krátké rovince nebude akcelerovat. Komisaři jejich kolizi vyšetřovali a nakonec se rozhodli, že nebudou nikoho trestat.
Button nevěří, že by chtěl Maldonado otestovat na rovince jeho brzdy, vyčítá mu však přílišnou agresivitu v jejich vzájemném souboji: "Nemyslím si, že by na výjezdu ze zatáčky otestoval mé brzdy, jenže nepřidával, takže to bylo trochu překvapení."
Do cíle ale s McLarenem po výměně předního křídla kvůli pozdějším problémům s převodovkou nedojel. "Nakonec na tom moc nezáleží, protože bychom stejně nedojeli do cíle. Snažil se blokovat vnitřní stranu, takže to bylo velmi podivné."
"A o zatáčku dříve mě zkrátka vyvezl mimo trať. Pokud by tam byla zeď, byl bych v ní. Hodně divné. On se nezměnil a ani se už nikdy nezmění," láme Button hůl nad Maldonadem.
Venezuelan inkriminovaný okamžik suše komentoval slovy: "Nevím, kudy mě chtěl Jenson předjet. Jde o velmi úzkou zatáčku, kde k tomu došlo. Neměl v ní na předjetí žádnou šanci." Jeho Lotus v důsledku poškození difuzoru přišel o výkonnost ve chvíli, kdy chtěli šetřit pneumatiky, proto musel do boxů k neplánované zastávce a cílem projel až na 12. místě.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.