Jak už jsme informovali, situace v týmu Manor je co se týče pilotů rozdílná. Will Stevens se v klidu může soustředit na své výsledky, protože má celoroční kontrakt. Roberto Merhi ale cítí značný tlak - jeho výkony jsou pod drobnohledem.
Čtyřiadvacetiletý Španěl měl původně smlouvu na čtyři závody, jako alternativa byl připraven Fabio Leimer. Merhi však svými výkony do kokpitu šestadvacetiletého Švýcara nepustil, i když otázku možné výměny tak docela nerozptýlil (více zde).
I když se Leimer objevil v první tréninku maďarské Grand Prix, Booth trvá nadále na tom, že teď se preferovanou osobností stane Merhi. Na přímou otázku, zda se o Leimerovi ještě uvažuje jako o možném náhradníkovi nebo pouze třetím pilotovi, Booth odvětil: "Už jenom jako o třetím pilotovi. Fabio odvedl skvělou práci, nebyl ve voze od loňského října - tedy s výjimkou těch elektrických věcí, která snad ani za auta nelze považovat - a přesto se s tím vypořádal skvěle. Předpokládám, že dostane další obdobné příležitosti."
Booth také porovnává oba své aktuální piloty: "Myslím, že Roberto je teď na okruzích lepší. Měl zpočátku obrovský problém s pneumatikami, ale velmi rychle tento handicap odstranil. Měli jsme hodně problémů, netestovalo se, Will před touho sezónou sice jel jeden závod, ale ve skutečnosti to pořád jsou ještě nováčci, kteří však doposud nic zásadního nepokazili," končí hodnocení svých pilotů Booth.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.