Jak už jsme informovali, situace v týmu Manor je co se týče pilotů rozdílná. Will Stevens se v klidu může soustředit na své výsledky, protože má celoroční kontrakt. Roberto Merhi ale cítí značný tlak - jeho výkony jsou pod drobnohledem.
Čtyřiadvacetiletý Španěl měl původně smlouvu na čtyři závody, jako alternativa byl připraven Fabio Leimer. Merhi však svými výkony do kokpitu šestadvacetiletého Švýcara nepustil, i když otázku možné výměny tak docela nerozptýlil (více zde).
I když se Leimer objevil v první tréninku maďarské Grand Prix, Booth trvá nadále na tom, že teď se preferovanou osobností stane Merhi. Na přímou otázku, zda se o Leimerovi ještě uvažuje jako o možném náhradníkovi nebo pouze třetím pilotovi, Booth odvětil: "Už jenom jako o třetím pilotovi. Fabio odvedl skvělou práci, nebyl ve voze od loňského října - tedy s výjimkou těch elektrických věcí, která snad ani za auta nelze považovat - a přesto se s tím vypořádal skvěle. Předpokládám, že dostane další obdobné příležitosti."
Booth také porovnává oba své aktuální piloty: "Myslím, že Roberto je teď na okruzích lepší. Měl zpočátku obrovský problém s pneumatikami, ale velmi rychle tento handicap odstranil. Měli jsme hodně problémů, netestovalo se, Will před touho sezónou sice jel jeden závod, ale ve skutečnosti to pořád jsou ještě nováčci, kteří však doposud nic zásadního nepokazili," končí hodnocení svých pilotů Booth.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.