Marcus Ericsson z týmu Sauber věří, že je konečně pořádným závodníkem F1.
Minulý rok byl spíše jen číslem do počtu, ale letošní sezónu se to se Švédem obrátilo k lepšímu. Ericssonův úspěch byl dřív obtížný, protože závodil za nyní už zaniklý tým Caterham, který bojoval s Marussií, aby se vyhnul poslední pozici v závodním poli a aby svého konkurenta předehnal v poslední placené místo v poháru konstruktérů..
Sauber si svou nejhorší sezónu zažil minulý rok, kdy nemohl sesbírat žádné body, ale letos opět dokázal, že je týmem úspěšným, a to díky Ericssonovým bodovaným umístěním. Ohledně rozdílů mezi týmy Caterham a Sauber Marcus s humorem poznamenal: "Rozdíl je ten, že teď mám konkurenceschopné auto."
Dále k Sauberu pro autosport.com dodal: "Je to větší tým s větším množstvím zkušeností a to pocítíte, když s lidmi v týmu pracujete. Samozřejmě pro mě jako pilota to bylo minulý rok v Caterhamu těžké, protože jsme byli daleko od středu, takže bylo obtížné udělat nějaký dojem. Tento rok se Sauberem jsme na pozici, kde můžeme bojovat o méně, nebo více bodů každý závodní víkend, takže to je velký rozdíl."
"Když nyní závodíme s ostatními, zkoušíme různé strategie, jdeme ruku v ruce s různými lidmi, kteří mi pomáhají se rozvinout a ukázat, co dokážu," řekl Švéd.
I když byla doba, kterou strávil v Caterhamu těžká, nepovažuje Ericsson ten čas za ztracený: "Minulý rok byl pro mě dobrý. Jako dítě jsem vždy snil o Formuli 1, takže ty první závody byly prostě speciální. První sezóna pro mě byla přínosná, aby se mi závodění dostalo pod kůži, získal jsem díky tomu nějaké zkušenosti a pak jsem mohl začít znovu v tomto roce. Svým způsobem je to první sezóna, kdy závodím, ne se jen účastním," zakončil.
Druhý den testů Formule 1 před novou sezonou je tu. Ten by mohl odhalit více z výkonnosti různých týmů, protože první den byl spíše instalační a prověřovala se technika. Nyní by se jezdci do toho mohli pořádně opřít a hledat limity vozu.
Formule 1 se po zimní pauze opět vrací zpět na závodní dráhu. Dva týdny před úvodním závodem sezóny v Austrálii se odjel první den předsezónních testů v Bahrajnu. Nejrychlejší byl Norris.
Před rokem Lewis Hamilton šokoval motorsportový svět oznámením přestupu do Ferrari. Po nějaké době si fanoušci začínají zvykat na jeho nové působiště a brzy jej uvidí v akci. I když už žije v Itálii, kde si rád dopřeje místní speciality, přiznává, že si musí dávat pozor na svou oblíbenou pizzu, aby se vešel do závodní sedačky.
Mladý Ital Kimi Antonelli zažívá svůj debut na oficiálních předsezónních testech F1. V Bahrajnu sdílí vůz Mercedesu W16 s Georgem Russellem a během tří dnů si poprvé vyzkouší intenzitu přípravy na novou sezónu.
Liam Lawson se stal prvním, kdo z týmu vyzkoušel nový monopost Red Bull RB21 při zahájení předsezónních testů v Bahrajnu. Dopolední část testovacího dne patřila právě jemu, než vůz odpoledne převzal úřadující šampion Max Verstappen.
Před nadcházející sezónou 2025 se naplno rozběhne testování Formule 1. Týmy a jezdci nyní usilovně ladí své vozy a strategie, aby byli připraveni na další vzrušující ročník plný napínavých závodů a nečekaných momentů.
S okamžitou platností se nový tým Cadillac v rámci Formule 1 připojí k TWG Motorsports, nové divizi TWG Global. Tato akvizice zahrnuje i Andretti Global, který se účastní závodů v IndyCar, Formuli E a Indy Nxt, dále Spire v NASCAR Cup, Wayne Taylor Racing v IMSA a Walkinshaw Andretti v australských supersportech.
Tento týden v Bahrajnu poutají veškerou pozornost Lewis Hamilton a Charles Leclerc, kteří se účastní klíčového testování. Ferrari, které si v zimní přestávce zajistilo sedminásobného mistra světa, se stalo hlavním tématem motorsportových diskuzí.
Red Bull odhalil svůj nový monopost RB21, se kterým Max Verstappen bude usilovat o pátý titul mistra světa v řadě. Tým představil svůj vůz těsně před začátkem testů v Bahrajnu, čímž se stal posledním, kdo odkryl vůz pro nadcházející sezónu.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.