Marcus Ericsson z týmu Sauber věří, že je konečně pořádným závodníkem F1.
Minulý rok byl spíše jen číslem do počtu, ale letošní sezónu se to se Švédem obrátilo k lepšímu. Ericssonův úspěch byl dřív obtížný, protože závodil za nyní už zaniklý tým Caterham, který bojoval s Marussií, aby se vyhnul poslední pozici v závodním poli a aby svého konkurenta předehnal v poslední placené místo v poháru konstruktérů..
Sauber si svou nejhorší sezónu zažil minulý rok, kdy nemohl sesbírat žádné body, ale letos opět dokázal, že je týmem úspěšným, a to díky Ericssonovým bodovaným umístěním. Ohledně rozdílů mezi týmy Caterham a Sauber Marcus s humorem poznamenal: "Rozdíl je ten, že teď mám konkurenceschopné auto."
Dále k Sauberu pro autosport.com dodal: "Je to větší tým s větším množstvím zkušeností a to pocítíte, když s lidmi v týmu pracujete. Samozřejmě pro mě jako pilota to bylo minulý rok v Caterhamu těžké, protože jsme byli daleko od středu, takže bylo obtížné udělat nějaký dojem. Tento rok se Sauberem jsme na pozici, kde můžeme bojovat o méně, nebo více bodů každý závodní víkend, takže to je velký rozdíl."
"Když nyní závodíme s ostatními, zkoušíme různé strategie, jdeme ruku v ruce s různými lidmi, kteří mi pomáhají se rozvinout a ukázat, co dokážu," řekl Švéd.
I když byla doba, kterou strávil v Caterhamu těžká, nepovažuje Ericsson ten čas za ztracený: "Minulý rok byl pro mě dobrý. Jako dítě jsem vždy snil o Formuli 1, takže ty první závody byly prostě speciální. První sezóna pro mě byla přínosná, aby se mi závodění dostalo pod kůži, získal jsem díky tomu nějaké zkušenosti a pak jsem mohl začít znovu v tomto roce. Svým způsobem je to první sezóna, kdy závodím, ne se jen účastním," zakončil.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.