Kimi Räikkönen je přesvědčen, že i přes slabší výsledky má stále na to bojovat v závodech o přední příčky. Jeho budoucnost u Ferrari však prý není v jeho rukou, ale v rukou týmu.
V posledním závodě to pro IceMana vypadalo slibně. Jel na druhém místě než přišel problém s jednotkou MGU. Další potíže a další horší výsledek. Celkem má Räikkönen na svém kontě 76 bodů a v tabulce jezdců je na pátém místě. Jeho týmový kolega Vettel získal bodů 160 a je třetí.
O jeho budoucnosti a (ne)prodloužení smlouvy s Ferrari se hovoří již delší dobu. Räikkönen doufá, že v týmu budou brát v potaz nejen reálné výsledky, ale také ty potenciální.
"Lidé se na to mohou dívat dvěma úhly pohledů. Na to, co jsme udělali dobře a nebo jen na tabulky a výsledky. Myslím, že máme rychlost, ale řada věcí jde zkrátka proti nám. Nevypadá to dobře, ale je zde i spousta pozitivních věcí. Když však máte potíže, není to dobré. To musíme změnit a máme tým, který může dosáhnout skvělých výsledků. Nejprve však musíme dojet závod," okomentoval situaci mistr světa z roku 2007.
Stále totiž věří, že má rychlost na to, aby v F1 závodil na té nejvyšší úrovní.
"Loni to bylo zklamání a jsem si jistý, že letos máme pořád dobrou rychlost, ale brzdí nás problémy a chyby. Kvůli tomu vidíme špatné výsledky, ale kdybych nebyl rychlý a nevěřil bych si, přestal bych. Pokud bych neměl rychlost nebo vášeň pro závodění, zůstal bych doma," uvedl.
Podle něj se letošní sezóna nedá srovnat s katastrofou té loňské. Věří, že s trochou štěstí mohou dosáhnout dobrých výsledků, jen musejí zapracovat na tom, aby je během celého víkendu nepotkali potíže.
"To je klíčové a pracujeme na tom. Když se něco pokazí... je to součást hry, není to pěkné, ale co můžete udělat? Budeme se nadále snažit a kdo ví, co bude příští rok. Není to v mých rukou, takže uvidíme," dodal.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari způsobil nejen obrovský rozruch mezi fanoušky, ale okamžitě ovlivnil i finanční trhy. John Elkann a bývalý prezident Luca di Montezemolo odmítli spekulace o marketingovém motivu a zdůrazňují, že cílem je přivést Ferrari zpět na vrchol motorsportu.
Lewis Hamilton prožívá obrovský pocit spokojenosti poté, co se k němu znovu připojila jeho bývalá osobní trenérka Angela Cullenová, s níž měl dlouhodobě úzkou spolupráci.
Sedmá série Drive to Survive dorazí na Netflix už v pátek a fanoušci s napětím čekají jaké zápletky letošní série přinese. Jak napovídají některé články, nebude chybět velmi zvláštní konec Daniela Ricciarda ve Formuli 1 a jak byl blízko sedačky Red Bullu.
Mladý Andrea Kimi Antonelli, nováček Mercedesu ve Formuli 1, se ohrazuje proti tvrzením, že je pouhou náhradou za odcházejícího Lewise Hamiltona. Talentovaný italský jezdec zdůrazňuje, že jeho příchod je součástí dlouhodobé strategie týmu, a ne jen reakcí na odchod sedminásobného mistra světa.
Lewis Hamilton úspěšně zakončil předsezónní testování a nyní se soustředí na svůj první závod ve Ferrari, který ho čeká během Velké ceny Austrálie.
Carlos Sainz dominoval předsezónním testům, když se mu podařilo zajet nejrychlejší čas i v druhé fázi testování. Ale...
Red Bull mezi neúspěšným modelem RB20 a novým RB21 implementoval mnohem hlubší změny, než by se mohlo na první pohled zdát. Tým přistoupil k radikálním úpravám, které mají za cíl zlepšit výkon a stabilitu vozu v nadcházející sezóně.
McLaren po vítězství Landa Norrise v Abú Dhabí, navazuje na úspěch týmu, čímž uzavřel jednu kapitolu a otevřel novou éru. Generální ředitel Zaka Brown zdůraznil, že nový model MCL39, i když podobný předchůdci, přináší významné inovace, které by měly tým posunout kupředu.
Güenther Steiner si vzal pod drobnohled rivalitu mezi Lewisem Hamiltonem a Charlesem Leclercem. Ostřílený manažer se zaměřil na jejich soupeření a jeho dopad na dění ve Formuli 1, což naznačuje, že vztah těchto dvou pilotů bude i nadále předmětem pozornosti.
Lewis Hamilton by mohl být v sezóně 2025 nucen nosit výstroj Ferrari při každém závodě. Sedminásobný šampion, který byl známý tím, že během své kariéry u Mercedesu preferoval vlastní oblečení, se nyní ocitá v nové situaci.
Sezóna Formule 1 pro rok 2025 se blíží a předsezónní testy v Bahrajnu nabídly první náhled na rozložení sil. Po třech dnech na trati začíná být jasnější, kdo má našlápnuto k úspěchu a kdo bude muset dohánět.
Mezinárodní automobilová federace se aktuálně zaměřuje na otázky týkající se komisařů a s nadcházející sezónou přichází se zásadní změnou.