Velká cena Německa letos sice vypadla z kalendáře, ale podle sportovního ředitele Mercedesu Tota Wolffa není pochyb o tom, že příští rok bude zpět.
"V Německu příští rok budeme. Závod se 100% uskuteční. Rozpočet je zajištěn, to je fakt. Bernie [Ecclestone], Mercedes a pořadatelé v Hockenheimu se snažili pomoci, ale rozpočet jsme zajistit nedokázali," popisuje pro The Independent situaci Wolff.
"Na Mercedes má ztráta Velké ceny Německa dopad. Protože to je škoda, že nemůžeme ukázat a předvést naše vozy před našimi fanoušky a kolegy z Daimleru, budeme tam příští rok. Hockenheim je v pořadí pro příští rok a není pochyb o tom, že se to uskuteční. Je to jisté," přesvědčuje sportovní ředitel Mercedesu.
"Kvůli F1, sportu obecně a národních hrdinech panuje v Německu tak trochu kocovina. Měli jsme pětkrát v řadě za sebou Schumachera, čtyřikrát po sobě Vettela, německý fotbalový tým vyhrál mistrovství světa. Myslím, že měli všechno a kam teď? Možná vynechat jeden rok a vrátit se ten příští by mohlo být dobré," přemýšlí zástupce mistrovského domácího týmu.
V pořádání Velké ceny Německa se střídají okruhy Hockenheimring, který minulý rok navštívilo 52 000 diváků, a Nürburgring, kam v sezóně 2013 zavítalo 45 000 fanoušků. Příští rok je tedy na řadě opět Hockenheim.
Mercedes údajně měsíce pracoval na řešení přehřívání pneumatik. Výkon v Rakousku však ukázal, že problém přetrvává.
Lando Norris potvrdil svůj impozantní vzestup a v Rakousku si připsal už třetí vítězství v sezóně 2025. Ačkoliv jeho triumf nepřišel jako překvapení, svým výkonem nekompromisně dokázal, že patří mezi absolutní špičku. Navíc poslal jasný vzkaz všem, kdo o jeho schopnostech pochybují.
Nové záběry mimo televizní přenos, kde Fernando Alonso vyjel z tratě poté, co Lewis Hamilton při předjíždění v Rakousku přišel „trochu pozdě“. Alonso se tak vyhnul kolizi při Hamiltonově riskantním manévru.
Toto Wolff vyzval italské fanoušky a média, aby dali Fredericu Vasseurovi čas a prostor na práci ve Ferrari. Reagoval tak na rostoucí spekulace o jeho budoucnosti v čele týmu.
Red Bull se i po povýšení Jukiho Cunody stále potýká s problémy na druhém místě, což vyvolává otázky, zda bude muset provést druhou změnu jezdce v tomto roce.
Fanoušci Franca Colapinta vyzvali FIA a Formuli 1, aby odsoudily nenávistné útoky vůči jezdci Alpine. Po incidentu s Oscarem Piastrim v Rakousku čelil Colapinto urážkám i výhrůžkám smrtí.
Tým Williams zažil v Rakousku těžký den, když oba jeho vozy nedokončily závod. Dvojité odstoupení podtrhlo pokračující technické i výkonnostní problémy, které stáj v letošní sezóně trápí.
Lando Norris stáhl náskok týmového kolegy Oscara Piastriho na pouhých 15 bodů. Tím dál potvrzuje svou formu a zajišťuje McLarenu napínavý interní boj o titul.
Ferrari skončilo na Velké ceně Rakouska s Charlesem Leclercem třetí a Lewisem Hamiltonem čtvrtý, přičemž Hamilton během závodu zpochybňoval týmovou strategii. Zástupce šéfa Ferrari Jerome d'Ambrosio však ujistil, že zvolený přístup byl optimální.
Šéf Red Bullu Christian Horner po Velké ceně Rakouska jen stroze komentoval výkon Yukiho Tsunody. Jeho zdrženlivé vyjádření naznačuje, že důvěra v japonského jezdce v týmu slábne.
Po nevydařené domácí Velké ceně Red Bullu Helmut Marko uvedl, že letošní titul s Maxem Verstappenem je velmi nepravděpodobný. Zůstává však otázkou, jak vážné problémy tým skutečně má.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, se v Rakousku objevil při slavnostním ceremoniálu, kde předával Prezidentskou medaili vítězi závodu Landu Norrisovi. Tento čestný úkol mu byl svěřen na pozvání prezidenta FIA Mohammeda Ben Sulayema.