Velká cena Německa letos sice vypadla z kalendáře, ale podle sportovního ředitele Mercedesu Tota Wolffa není pochyb o tom, že příští rok bude zpět.
"V Německu příští rok budeme. Závod se 100% uskuteční. Rozpočet je zajištěn, to je fakt. Bernie [Ecclestone], Mercedes a pořadatelé v Hockenheimu se snažili pomoci, ale rozpočet jsme zajistit nedokázali," popisuje pro The Independent situaci Wolff.
"Na Mercedes má ztráta Velké ceny Německa dopad. Protože to je škoda, že nemůžeme ukázat a předvést naše vozy před našimi fanoušky a kolegy z Daimleru, budeme tam příští rok. Hockenheim je v pořadí pro příští rok a není pochyb o tom, že se to uskuteční. Je to jisté," přesvědčuje sportovní ředitel Mercedesu.
"Kvůli F1, sportu obecně a národních hrdinech panuje v Německu tak trochu kocovina. Měli jsme pětkrát v řadě za sebou Schumachera, čtyřikrát po sobě Vettela, německý fotbalový tým vyhrál mistrovství světa. Myslím, že měli všechno a kam teď? Možná vynechat jeden rok a vrátit se ten příští by mohlo být dobré," přemýšlí zástupce mistrovského domácího týmu.
V pořádání Velké ceny Německa se střídají okruhy Hockenheimring, který minulý rok navštívilo 52 000 diváků, a Nürburgring, kam v sezóně 2013 zavítalo 45 000 fanoušků. Příští rok je tedy na řadě opět Hockenheim.
Damon Hill zpochybňuje, jak dlouho Max Verstappen vydrží u Red Bullu, pokud se změní dynamika týmu nebo výkonnost vozu. Podle něj bude rozhodující, zda pro něj Red Bull zůstane dostatečně motivující výzvou.
Ferrari doufalo v boj o titul, místo toho řeší výkyvy formy a limity vozu. Klíčová bude trojice závodů, hlavně Barcelona s očekávanými vylepšeními.
Max Verstappen se v pátek pokusil o tajný test na Nürburgringu pod jménem „Franz Hermann“, ale jeho identitu fanoušci i fotografové rychle odhalili. Z tichého výjezdu s týmem Verstappen.com Racing se tak stala nečekaná mediální událost.
Sergio Pérez zůstává středem pozornosti. O jeho služby pro rok 2026 usilují kromě Cadillacu, další dva týmy a návrat na startovní rošt je reálnou možností.
Toto Wolff zmírnil svůj postoj k chystaným změnám pravidel pro motory v roce 2026 a místo kritiky vyzývá k otevřenosti. Podle něj by měla F1 zvážit úpravy, pokud povedou k lepšímu výsledku pro celý sport.
Oscar Piastri letos udělal výrazný výkonnostní skok díky zásadnímu zlepšení v práci s pneumatikami. Podle šéfa McLarenu Andrey Stelly je právě tato dovednost klíčová pro jeho schopnost držet krok s elitou.
Alpine se znovu ocitá v chaosu, po rezignaci šéfa týmu přichází i dočasná výměna jezdců, kdy Jacka Doohana nahrazuje Franco Colapinto. Oficiálně jde o výměnu, neoficiálně o peníze, sponzory a rostoucí nejistotu kolem budoucnosti týmu ve Formuli 1.
Carlos Sainz po Velké ceně Miami ostře kritizoval tým Williams za chyby, kvůli kterým podle něj přišel o šanci na lepší výsledek. Nejvíc ho rozčílilo nedodržení týmových pokynů, špatná strategie a kolize s Hamiltonem těsně před cílem.
Lewis Hamilton a Ferrari poutali v Miami pozornost spíše negativně. Britův frustrovaný rádiový projev zastínil jeho výkon a otevřel otázky ohledně týmové strategie.
Spekulace o možném odchodu Maxe Verstappena z Red Bullu neutichají. Helmut Marko sice dříve nevyloučil, že by čtyřnásobný mistr světa mohl tým opustit, teď ale situaci vidí klidněji a věří, že jezdec zůstane až do roku 2026.
Lando Norris v podcastu zavzpomínal na dětství a zdůraznil, že klíčem k jeho úspěchu ve Formuli 1 byla přísná, ale podpůrná výchova s důrazem na disciplínu a hodnoty. Jeho láska k závodění začala u videoher, ale k výsledkům ho dovedla hlavně tvrdá práce a pokora.
Šéf McLarenu Andrea Stella ocenil Oscara Piastriho za mimořádnou vyzrálost a práci s pneumatikami, kterou podle něj zvládá jako ostřílený matador. Mladý Australan tak potvrzuje, že McLaren v něm našel klíčového muže pro budoucnost.