Sportovní ředitel Pirelli, Paul Hembery, by se rád vrátil ke dvěma až třem zastávkám na závod. Pneumatiky jsou zatím příliš trvanlivé a týmy si často vystačí pouze s jednou zastávkou.
Požadavek na 2 - 3 zastávky neplníme, nemůžeme testovat"Nejsme tam, kde bychom letos měli být. A je pravdou, že požadavek zní na dvě či tři [zastávky na závod]. Netrefujeme to tedy přesně," uznává Hembery po letošním poklesu zastávek. Čím to je?
"Nemáme totiž žádnou možnost testovat. Nula. Je tedy v pořádku nás žádat o určité věci, musíme mít ale možnost, abychom mohli odvádět svou práci. Pro příští rok bychom chtěli učinit změny, abychom se vrátili ke dvěma či třem zastávkám.
Musíme ale také dosáhnout dohody, která by nám umožnila testovat pro získání informací, abychom zajistili, že k tomu skutečně dojde," pokračuje sportovní ředitel Pirelli.
Grosjean by se rád vrátil k vysoké degradaci z roku 2012Pilot Lotusu Romain Grosjean před nějakou dobou uvedl, že by byl rád, kdyby se Pirelli vrátilo k rychle se opotřebovávajícím pneumatikám z roku 2012, kdy se mohli snadno dostat zcela mimo výkonnostní úroveň pneumatik.
"Upřednostňoval jsem to, když jsme o tom museli přemýšlet a když jsme mohli změnit způsob, jakým degradovaly. Na startu to znamenalo, že když jste byli o něco šetrnější, pak jste nad ostatními měli výhodu a mohli jste se pokusit o předjetí. to se mi líbilo. Myslím, že kdybyste se zeptali Felipeho [Massy], tak by vám řekl opak. Já věřím, že to vytvářelo šance pro předjetí," sděluje své dojmy francouzský pilot.
Hembery s ním souhlasí, nechtěl by však, aby výkonnost pneumatiky odešla na konci stintu tak rapidně, pokud by piloti propásli ten správný okamžik pro zajetí do boxů.
Pneumatiky už nedegradují? "Jsme tomu blízko""Zřejmě by nešlo o takový extrém, ale [Grosjean] má celkem pravdu. Různí lidé mají odlišné názory. Existují takoví, kteří nechtějí, aby pneumatiky degradovaly a oni mohli tlačit, což je zřejmě blízko stavu, který máme nyní," přiznává znatelné zlepšení, ke kterému došlo v oblasti životnosti pneumatik při jízdě na limitu.
"Jiní chtějí, aby piloti na ně měli větší vliv, jak navrhl Romain. Aby jízdní styl a schopnosti vedly k rozdílu. Já si tedy myslím, že budeme zřejmě někde uprostřed," dodává Hembery pro Sky Sports.
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.