Bývalý pilot F1 Mika Häkkinen se domnívá, že byl Valtteri Bottas ve Velké ceně Británie rychlejší než Felipe Massa, proto ho měl pustit před sebe.
Finský pilot se držel za Massou a žádal tým o povolení k předjetí. Williams sice Brazilcovi nepřikázal, aby uhnul, svým pilotům ale spolu umožnil závodit. Se stejným vozem se pak Bottasovi dostat do čela nepodařilo.
"Valtteri měl očividně lepší tempo než Felipe," tvrdí Häkkinen. Massa však na tyto námitky odpovídal, že kdyby byl Bottas "o tolik rychlejší, pak by mě předjel."
To podle Häkkinena ale se současnou generací monopostů F1 není tak snadné: "Když jezdíte se stejným vozem o stejném výkonu, pak je předjíždění velmi obtížné. Bylo by logické, kdyby tým na Valtteriho rychlost ihned zareagoval - a vím, že v tomto názoru nejsem sám." Není divu, že svého krajana chválí, protože sám působí v jeho managementu.
Massa je podle něj ale jinak velmi kvalitním týmovým kolegou: "Je pravda, že se svým týmovým kolegou nemůžete prohrávat. Musíte však také vzít v úvahu úroveň, na které Felipe jezdí. Je velmi zkušeným pilotem. U Ferrari strávil 8 sezón a v roce 2008 mu titul unikl o pár sekund. Je stále velmi rychlý."
Bottas je spojován s budoucností v Maranellu, ale to by musel jít z kola další Fin - Kimi Räikkönen. S jeho setrváním u Scuderie je podle Miky spojená "spousta politiky."
"To, co se přihodilo v Silverstone, mu situaci nikterak neusnadňuje," komentuje brzký přechod na přechodné pneumatiky, což je za při přeháňkách podle něj vždy "loterií."
"Nikdo se nemůže rozhodnou čistě podle toho, jaký okamžik je nejlepší pro přezutí. Lewis [Hamilton] byl samozřejmě fantasticky úspěšný a u Kimiho to bylo přesně opačně," dodává mistr světa z let 1998 a 1999 v rozhovoru pro sponzora Hermes.
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.