McLaren se letos po obnovení partnerství s Hondou trápí se spolehlivostí a není ani dostatečně rychlý, proto na vítězství v domácí velké ceně pomýšlet nemůže. Jenson Button je díky obrovské podpoře fanoušků přesto nadšený a na víkend se těší.
Mistr světa z roku 2009 v Silverstone nikdy neskončil ani na pódiu, tento rok je to navíc kvůli formě McLarenu také vysoce nepravděpodobné. Před závodním víkendem však není nikterak zkroušený.
"Myslím, že to je pro britského pilota velmi zvláštní, protože se vám dostává domácí podpory. Ale o skvělý víkend podle mě půjde pro všechny piloty. Zdá se, že dorazí spousta britských fanoušků, kteří opravdu ze srdce tento sport milují," vysvětluje Button pro Motorsport.
"Normálně na ně prší, ale přesto je v podstatě každý rok vyprodáno, ať už jsou podmínky jakékoliv, což je fantastické. Jsou skutečnými závodními fanoušky. Připomíná mi to období motokár nebo závodění ve Formuli Ford či v F1.
Já jakožto Brit tento závod absolutně miluji. Mám rád konfiguraci okruhu. Dal bych sice přednost tomu staršímu, ale stále mám rád i ten nový. A jde o závod, kde si přejete, aby se vám dobře vedlo, když jde o domácí velkou cenu. Pro mě byla vždy náročnou - ne proto, že bych se dostatečně nesnažil, ale většinou kvůli rychlosti," pokračuje pilot McLarenu.
Silverstone je podle něj skutečně klasickým okruhem, který by z kalendáře závodů F1 neměl nikdy vypadnout: "Myslím, že vždy půjde o zvláštní velkou cenu, na kterou se těšíte, protože je tak bohatá na historii. A patří k těm skvělým okruhům, které máme a které jsou rychlé a plynulé, jako je Suzuka, Spa a předpokládám i Monza. Jde tedy o zvláštní okruh."
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.