McLaren se letos po obnovení partnerství s Hondou trápí se spolehlivostí a není ani dostatečně rychlý, proto na vítězství v domácí velké ceně pomýšlet nemůže. Jenson Button je díky obrovské podpoře fanoušků přesto nadšený a na víkend se těší.
Mistr světa z roku 2009 v Silverstone nikdy neskončil ani na pódiu, tento rok je to navíc kvůli formě McLarenu také vysoce nepravděpodobné. Před závodním víkendem však není nikterak zkroušený.
"Myslím, že to je pro britského pilota velmi zvláštní, protože se vám dostává domácí podpory. Ale o skvělý víkend podle mě půjde pro všechny piloty. Zdá se, že dorazí spousta britských fanoušků, kteří opravdu ze srdce tento sport milují," vysvětluje Button pro Motorsport.
"Normálně na ně prší, ale přesto je v podstatě každý rok vyprodáno, ať už jsou podmínky jakékoliv, což je fantastické. Jsou skutečnými závodními fanoušky. Připomíná mi to období motokár nebo závodění ve Formuli Ford či v F1.
Já jakožto Brit tento závod absolutně miluji. Mám rád konfiguraci okruhu. Dal bych sice přednost tomu staršímu, ale stále mám rád i ten nový. A jde o závod, kde si přejete, aby se vám dobře vedlo, když jde o domácí velkou cenu. Pro mě byla vždy náročnou - ne proto, že bych se dostatečně nesnažil, ale většinou kvůli rychlosti," pokračuje pilot McLarenu.
Silverstone je podle něj skutečně klasickým okruhem, který by z kalendáře závodů F1 neměl nikdy vypadnout: "Myslím, že vždy půjde o zvláštní velkou cenu, na kterou se těšíte, protože je tak bohatá na historii. A patří k těm skvělým okruhům, které máme a které jsou rychlé a plynulé, jako je Suzuka, Spa a předpokládám i Monza. Jde tedy o zvláštní okruh."
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.