Fernando Alonso vysvětluje, proč jej více přitahují vozy soutěžící ve vytrvalostních závodech Le Mans spíše než moderní monoposty F1.
Víkendovou čtyřiadvacetihodinovku v Le Mans vyhrál jako Nico Hülkenberg jako první aktivní pilot F1 v jeho historii. Alonso se ji původně chtěl také zúčastnit, Honda však byla při podpisu smlouvy s McLarenem proti. Svou láskou k současným vozům vytrvalostní série se však netají.
Auta jsou z pohledu pilota celkem atraktivní, protože mají špičkovou technologii. Jezdíte dvě hodiny v rozmezí tří desetin [na kolo] a máte tři stinty. Moci jezdit se stejným autem dvě hodiny je něco, na co jsme v F1 v posledních několika letech zapomněli," uvádí Alonso pro ESPN.
"Loni jsem si to [jako divák] hodně užil. Atmosféra se zdála být uvolněnější a otevřenější vůči lidem. Jde o obrovský podnik, možná nemá takové následky jako závod Formule 1, ale je větší než kterýkoliv z nich," dodává španělský pilot McLarenu, který po přestupu z Ferrari v letošní sezóně stále čeká na své první body.
Lewis Hamilton se zastal Kimiho Antonelliho, který prochází složitějším obdobím v první sezóně u Mercedesu. Podle něj je důležité dát mladému jezdci čas a podporu, protože úspěch přichází s trpělivostí a učením.
George Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.