Manor se v příštích několika týdnech rozhodne, zda bude usilovat o nasazení nového vozu ještě tento rok, nebo od těchto plánů upustí.
Britská stáj do letošní sezóny vstoupila s loňským monopostem Marussie. Upravila pouze jeho nos tak, aby odpovídal letošním technickým pravidlům, a nový vůz chtěla nasadit až po letní přestávce.
Protože je však spokojená s rychlostí starého vozu, s nímž pohodlně plní kvalifikační limit 107 %, tak roste podezření, že se se nakonec nasazení letošního vozu vzdá a místo toho se bude soustředit na větší pokrok pro sezónu 2016.
Klíčové slovo bude mít v tomto rozhodnutí podle sportovního ředitele Graema Lowdona nově příchozí Bob Bell, bývalý technický ředitel Mercedesu. V příštích týden tým provede vyhodnocovací studii, ve které se zaměří na náklady na zavedení nového vozu a jeho potenciální přínosy.
"Myslím, že v příštích týdnech budeme muset učinit několik celkem klíčových rozhodnutí. Celé to začíná být jasnější, pokud jde o to, proti komu soutěžíme a co musíme udělat. Stává se to mnohem jasnější. Uděláme cokoliv, co bude pro společnost správné," říká Lowdon.
Manor letos závodí s upraveným loňským vozem a s loňskou pohonnou jednotkou Ferrari (foto: Manor Marussia F1 Team)
Podle něj by bylo chybou, kdyby se stále drželi své původní strategie, pokud by to podle Bella a dalších zkušených inženýrů nedávalo smysl: "Neustále do týmu přivádíme lidi, kteří budou mít podíl na procesu rozhodování.
A nemá smysl mít psa, abyste si pak sami štěkali. Nemá tedy smysl nabírat tyto lidi a říkali jim, že už máme taktický plán [nasadit letos nový vůz]. Neexistuje žádná snadná a rychlá cesta. Nedá se říct, že rozhodně nemůžeme mít jiný motor nebo jiné šasi.
Všechno je otevřené a cokoliv bude správné, to uděláme. Ale mějte na mysli to, že někteří lidé, kteří na to mohou mít velký vliv, teprve do týmu přicházejí," upozorňuje pro Motorsport sportovní ředitel Manoru, který jako jediný v letošní sezóně zatím nedosáhl na body.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.