Kimi Räikkönen si nemyslí, že Ferrari bude v rámci boje o titul upřednostňovat Sebastiana Vettela, který v prvních pěti závodech nasbíral o 28 bodů více.
Německý pilot si myslí, že si to stále může se dvojicí Mercedesu rozdat o letošní titul: "Myslím, že jsem v boji. Dokážeme náš vůz zlepšovat. Na řadu přijdou určité kroky." Ferrari chystá velké vylepšení motoru pro Kanadu, ale podle Vettela bude konkurenceschopnější také v Monaku.
Räikkönen ale nečeká, že by se Ferrari začalo zaměřovat na jeho týmového kolegu a jej nějak přehlížet. Podle něj je v zájmu týmu a co nejlepšího výsledku v šampionátu konstruktérů, pokud budou oba konkurenceschopní.
"Je to jediný způsob, jak bys e to mělo dělat, a pro tým to bude dobré. Nakonec má dvě auta. Ano bojujeme o jezdecký titul, ale tým chce zvítězit i v šampionátu konstruktérů - a k tomu potřebujete dvě auta, abyste mohli bojovat o titul. Ferrari nám oběma poskytne stejnou šanci a férový přístup, takže je to na nás," věří finský pilot.
"Snažíme se k sobě chovat dobře, i když spolu musíme závodit. Snažíme se jeden druhého porazit, ale férově a se zájmy týmu na mysli. Všechno funguje a to, jak je tým veden, je pro nás všechny opravdu fajn."
Kimi Räikkönen očekává, že Ferrari bude férové a oběma pilotůmbude dávat stejné šancí (foto: Scuderia Ferrari)
"Každý šéf týmu je jiný a vůči jiným klukům, jinému šéfovi, můžete mít odlišné pocity nebo vztah. Maurizia jsem znal dříve a náš vztah byl dobrý. Ano, je to jiné, jak je tým tento rok veden, jak se k věcem přistupuje v týmu. Myslím si, že šlo o změny pouze k lepšímu," dodává Räikkönen.
Po krátké pauze a nabírání sil po náročné trojici závodů je tu další adrenalinová jízda – Formule 1 se o víkendu vrací na scénu Velkou cenou Miami, kde se očekává další dramatické dějství sezóny 2025.
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.