Kimi Räikkönen si nemyslí, že Ferrari bude v rámci boje o titul upřednostňovat Sebastiana Vettela, který v prvních pěti závodech nasbíral o 28 bodů více.
Německý pilot si myslí, že si to stále může se dvojicí Mercedesu rozdat o letošní titul: "Myslím, že jsem v boji. Dokážeme náš vůz zlepšovat. Na řadu přijdou určité kroky." Ferrari chystá velké vylepšení motoru pro Kanadu, ale podle Vettela bude konkurenceschopnější také v Monaku.
Räikkönen ale nečeká, že by se Ferrari začalo zaměřovat na jeho týmového kolegu a jej nějak přehlížet. Podle něj je v zájmu týmu a co nejlepšího výsledku v šampionátu konstruktérů, pokud budou oba konkurenceschopní.
"Je to jediný způsob, jak bys e to mělo dělat, a pro tým to bude dobré. Nakonec má dvě auta. Ano bojujeme o jezdecký titul, ale tým chce zvítězit i v šampionátu konstruktérů - a k tomu potřebujete dvě auta, abyste mohli bojovat o titul. Ferrari nám oběma poskytne stejnou šanci a férový přístup, takže je to na nás," věří finský pilot.
"Snažíme se k sobě chovat dobře, i když spolu musíme závodit. Snažíme se jeden druhého porazit, ale férově a se zájmy týmu na mysli. Všechno funguje a to, jak je tým veden, je pro nás všechny opravdu fajn."
Kimi Räikkönen očekává, že Ferrari bude férové a oběma pilotůmbude dávat stejné šancí (foto: Scuderia Ferrari)
"Každý šéf týmu je jiný a vůči jiným klukům, jinému šéfovi, můžete mít odlišné pocity nebo vztah. Maurizia jsem znal dříve a náš vztah byl dobrý. Ano, je to jiné, jak je tým tento rok veden, jak se k věcem přistupuje v týmu. Myslím si, že šlo o změny pouze k lepšímu," dodává Räikkönen.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.