Mika Häkkinen připustil, že udělal chybu, když posuzoval kvality 17 letého Maxe Verstappena předtím, než dostal šanci ukázat, co v něm je.
Vloni v srpnu dvojnásobný mistr světa, Mika Häkkinen, řekl, že "jezdec není v žádném případě [v 17 letech] připravený na F1. Jako manažer nebo otec bych tak mladému jezdci nikdy nepovolil závodit v tomto sportu."
Mladý Holanďan ale v prvních čtyřech závodech sezony za volantem ne zrovna dobrého Toro Rosso dokázal získat šest bodů. Verstappen navíc dokončil jen dva z těchto čtyř závodů. Když to Mika Häkkinen viděl, tak změnil svůj názor.
"Byl jsem proti tomu, aby někdo přišel do F1 ve věku 17 let. Ale rád teď přiznávám, že jsem se mýlil," řekl Mika Häkkinen pro španělský Marca. Dnes již 46 letý Fin se ale domnívá, že takto mladý jezdec by Formuli 1 za jeho doby nezvládl. "Je to příkladem toho, že časy se změnily. Technologie Formule 1 je teď hodně výkonná a informace, které jezdec dostává, jsou mnohem vyšší, můžete je tak studovat a stát se lepším jezdcem."
"Vše je lépe organizované, můžete celý den a za jakýchkoliv podmínek testovat na simulátoru... Neříkám, že je to teď lehčí, ale je teď možné přijít a dosáhnout vysoké úrovně."
Max Vestappen svými výkony překvapil nejen Miku Häkkinena(foto: Scuderia Toro Rosso)
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.