Velká cena Německa je pro letošní rok ze závodního kalendáře oficiálně vyřazena. Rozhodla o tom FIA a přerušila tak historickou šňůru závodů sahající až do roku 1960.
Přestože se počítalo se závodem na klasickém okruhu v Nürburgringu plánovaném na 19. července, nové vedení okruhu přes zimu debatu do úspěšného konce nedovedlo.
Šéf Formule 1 Bernie Ecclestone v lednu prohlásil, že očekává ukončení spolupráce s Hockenheimem, ale tradice závodů v Německu bude po rozhodnutí z tohoto týdne ukončena ještě dříve.
Rada motorsportu FIA v pátek oznámila, že letošní závod na Nürburgringu bude vyřazen kvůli „držitelům komerčních práv a promotérům, kteří nedodrželi dohodu.“
V kalendáři tedy zůstane po našem západním sousedovi díra, která jezdcům a týmům poskytne letní přestávku v délce tří týdnů mezi Velkou cenou Velké Británie (5. července 2015) a Velkou cenou Maďarska (26. července 2015). Letošní závodní kalendář se tedy ustálí na 19 závodech.
Němečtí fanoušci poprvé po více než padesáti letech budou muset na závody F1vycestovat do zahraničí
Revidovaný kalendář sezóny 2015:
15. března VC Austrálie
29. března VC Malajsie
12. dubna VC Číny
19. dubna VC Bahrajnu
10. května VC Španělska
24. května VC Monaka
7. června VC Kanady
21. června VC Rakouska
5. července VC Velké Británie
26. července VC Maďarska
23. srpna VC Belgie
6. září VC Itálie
20. září VC Singapuru
27. září VC Japonska
11. října VC Ruska
25. října VC USA
1. listopadu VC Mexika
15. listopadu VC Brazílie
29. listopadu VC Abú Zabí
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.