Pro přežití jsou jednotlivé týmy ochotny udělat všechno. O lepší finanční situaci týmu ze švýcarského Hinwilu by se teď mohl postarat Marcus Ericsson.
Dle švýcarských médií by měl mít Marcus Ericsson svoje místo u Sauberu pro rok 2015 již jisté. Pro letošní jezdce týmu, Adriana Sutila a Estebana Guttiereze, to znamená jediné, alespoň jeden z nich by se musel svého místa pro příští rok vzdát.
Švéd má tu výhodu, že je už několik let podporován jednou bohatou osobou, která si ovšem nepřeje být veřejně jmenována. Ericsson by díky jeho štědré podpoře měl disponovat roční sumou lehce přesahující 20 milionů švýcarských franků (460 milionů Kč). Tato suma by jej tak mohla dostat k Sauberu velice jednoduše.
Zajímavostí je, že Ericsson, byť momentálně bez práce, přeci jen odjel do Austinu. Jen dodejme, že Marcus je letos v F1 nováčkem, zatím odjel 16 Grand Prix a nejlépe dojel v Monaku, kde skončil těsně za body na 11. místě.
Také úřadující šampion GP2, Fabio Leimer, je podporován soukromým sponzorem, nicméně on se prý s žádným týmem z F1 nedohodl a to i přesto, že u Sauberu nabízel až 275 milionů Kč.
U Caterhamu se hodně těšili na nový nos, nakonec jeho potenciál zřejmě nevyužijí. Zde Marcus Ericsson v Rusku (foto: Caterham F1 Team)
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.