Spekulace o jezdecké sestavě u Ferrari pokračují a s odchodem týmů Marussia a Caterham se dostávají do nové úrovně. Pokud by velké týmy opravdu musely nasadit třetí vozy, mohla by mít Scuderia opravdu hvězdnou jezdeckou sestavu.
Proč Ferrari stále oficiálně neoznámilo příchod Sebastiana Vettela do svého týmu pro příští sezonu? Zmírnily by se tím spekulace i napětí kolem týmu. Podle informací z Německa za to může Fernando Alonso. Zatímco všichni počítají s tím, že Vettelovi uvolní místo, 'Auto Bild Motorsport' přišel s tím, že Španěl zvažuje, že se naopak stane jeho týmovým kolegou.
Pokud by za Ferrari příští rok jezdili Alonso s Vettelem, součet jejich titulů by dosahoval čísla 6, což je pro všechny šéfy týmů v F1 opravdu lákavé číslo. Poněkud realističtěji vypadající zprávy jsou ze Španělska.
Podle těch by měl být sice Alonso na odchodu z týmu, avšak vzhledem k platné smlouvě až do sezony 2016 by se mělo jednat o výši odchodného. Podobná situace italský tým potkala v sezoně 2009, po které odcházel Räikkönen, který měl též platnou smlouvu a tým ho musel vyplatit. Alonso odchodné by podle některých spekulací mohlo dosáhnout až 40 milionů EUR.
Vettel, Räikkönen i Alonso v jednom týmu? (foto: Scuderia Ferrari)
Ferrari má tedy pro sezonu 2015 pod smlouvou tři piloty. Kimi Räikkönen totiž podepsal před svým příchodem do Ferrari dvouletou smlouvu. Tým s ním pro příští rok počítá, o tom svědčí i Mattiaciho komentáře na Finovu adresu. Situace by se však týmu mohla nakonec vyplatit. V Austinu bude na startu jen 18 vozů, dle platné smlouvy má mít ale pole minimálně 20 aut... Budou tedy muset velké týmy nasadit třetí vozy?
Max Verstappen vynechává mediální den před Velkou cenou Miami, jeho soukromý letoun vyrazil z Francie do USA teprve před několika hodinami. Okamžitě se tak rozšířily spekulace, že nizozemský šampion a jeho partnerka Kelly Piquet možná právě přivítali na svět svého prvního potomka.
Po krátké pauze a nabírání sil po náročné trojici závodů je tu další adrenalinová jízda – Formule 1 se o víkendu vrací na scénu Velkou cenou Miami, kde se očekává další dramatické dějství sezóny 2025.
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.