Jezdec Ferrari věří tomu, že dynamika je předností vedoucího týmu Scuderie. Také Mattiacci vidí šanci na změnu.
Ačkoliv se o tom šuškalo již delší dobu, byl odchod Lucy di Montezemola pro italské Tifosi velkým překvapením. Nakonec celá generace fanoušků jej znala jako žáka Enza Ferrariho a muže v modrém saku, který byl dlouhou dobu patronem značky. Ani Kimi Räikkönen s ním neměl žádný problém: "Hodně dlouho se to pozitivně vyvíjelo. Lidi na špiči ale zjistili, že je čas na změnu."
Fin, který musel po sezoně 2009 z Ferrari dle některých zpráv právě na rozkaz di Montezemola odejít, ale věří, že tato změna může dynamice stáje jen prospět. "Svět se točí dál a věci se mění. Je to dobrá změna. S Ferrari se toho během tohoto roku hodně stalo a není to jednoduché, když výsledky neodpovídají." I tak má ale bývalý mistr světa v tým z Maranella velkou důvěru a budoucnost vidí optimisticky. "Slabiny byly nalezeny a my učiníme pokrok."
Nový boss Ferrari, Sergio Marchionne, se vyjádřil na adresu Marca Mattiacciho, který je u týmu stále docela krátce: "Je stále ještě až moc brzy na to, abych mohl říci, jak přesně pracuje."
O změnách v rámci Ferrari se vyjádřil také šéf týmu, Marco Mattiacci: "Měl jsem velké štěstí, že jsem mohl s panem di Montezemolem pracoval pod tak legendárním manažerem. Teď pod panem Marchionnem. Pro mě je důležité se učit a diskutovat důležitá témata. Stále jsem váhavě optimistický. Je naším společným cílem přivést Ferrari zpět k dřívější síle."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.