Kimi Räikkönen si je jistý tím, že není o nic horší než byl vloni. Naopak, u Scuderie Ferrari si přeje prodloužit smlouvu a chce lepší auto.
Kimi Räikkönen šel do letní pauzy po vcelku slušném výkonu - ano, letos je v podání Ferrari i šesté místo z Maďarska nutno brát jako slušný výkon, nakonec pro Fina je to zatím letošní nejlepší výsledek. O to zřejmější je, jak špatně sezona pro Icemana zatím probíhá. Ferrari mu sice není schopno nabídnout nějak zvlášt konkurenceschopné auto, i přesto ale Fernando Alonso ukazuje, že i s tím, co mají, se dají zajet docela slušné výsledky.
Kimi Räikkönen je i tak přesvědčen, že neztratil nic ze své dřívější extra třídy. "Vím, že jsem přes zimu najednou neztratil několik vteřin na kolo." Samozřejmě se letos jedná o jeho asi nejhorší sezonu v F1, ale tak už to někdy bývá. "Není to zrovna zábavné, když zažíváte těžké časy, ale nezažívám to poprvé, tak to je."
Kimi svému týmu věří (foto: Scuderia Ferrari)
Dle mistra světa z roku 2007 jsou to především maličkosti, které mu zatím brání v nějakém větším úspěchu. "Musíme prostě věci dostat do pro mě optimálního pořádku. To se nám ale doposud bohužel nepodařilo.
Občas jsme měli dny nebo tréninky, ve kterých šlo pro mě vše absolutně optimálně, ale nakonec vždy bojujeme s mnoha věcmi, které zničí výsledky. Neustále se snažíme věci lépe zvládnout, dělat méně chyb a auto zvládnout tak, jak potřebuji, abychom byli zase rychlí. Věřím týmu, ale potřebuje to změny a vylepšení."
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.