Kimi Räikkönen si je jistý tím, že není o nic horší než byl vloni. Naopak, u Scuderie Ferrari si přeje prodloužit smlouvu a chce lepší auto.
Kimi Räikkönen šel do letní pauzy po vcelku slušném výkonu - ano, letos je v podání Ferrari i šesté místo z Maďarska nutno brát jako slušný výkon, nakonec pro Fina je to zatím letošní nejlepší výsledek. O to zřejmější je, jak špatně sezona pro Icemana zatím probíhá. Ferrari mu sice není schopno nabídnout nějak zvlášt konkurenceschopné auto, i přesto ale Fernando Alonso ukazuje, že i s tím, co mají, se dají zajet docela slušné výsledky.
Kimi Räikkönen je i tak přesvědčen, že neztratil nic ze své dřívější extra třídy. "Vím, že jsem přes zimu najednou neztratil několik vteřin na kolo." Samozřejmě se letos jedná o jeho asi nejhorší sezonu v F1, ale tak už to někdy bývá. "Není to zrovna zábavné, když zažíváte těžké časy, ale nezažívám to poprvé, tak to je."
Kimi svému týmu věří (foto: Scuderia Ferrari)
Dle mistra světa z roku 2007 jsou to především maličkosti, které mu zatím brání v nějakém větším úspěchu. "Musíme prostě věci dostat do pro mě optimálního pořádku. To se nám ale doposud bohužel nepodařilo.
Občas jsme měli dny nebo tréninky, ve kterých šlo pro mě vše absolutně optimálně, ale nakonec vždy bojujeme s mnoha věcmi, které zničí výsledky. Neustále se snažíme věci lépe zvládnout, dělat méně chyb a auto zvládnout tak, jak potřebuji, abychom byli zase rychlí. Věřím týmu, ale potřebuje to změny a vylepšení."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.