Rezervní jezdec týmu Force India Daniel Juncadella příští týden v pátek dopoledne absolvuje v Anglii první volný trénink.
Rezervní jezdec týmu Force India Daniel Juncadella příští týden poprvé pojede volný trénink ve voze F1. Stane se tak v pátek dopoledne v Anglii na okruhu Silverstone. 23letý Španěl bude mít k dispozici vůz Nica Hülkenberga. Do kokpitu VJM07 se vrátí po předsezonních testech a testování v Barceloně v průběhu letošní sezony.
Juncadella, který aktuálně jezdí sérii DTM, spolupracuje s Force India i na simulátoru, aby byl v případě potřeby týmu k dispozici a aby v Silverstonu v průběhu tréninku podal dobrý výkon.
Daniel Juncadella: „Jsem rád, jsem připraven a chci poděkovat týmu Sahara Force India za tuto příležitost. Bude to poprvé, kdy se účastním oficiálního víkendového programu velké ceny F1, takže to bude pro mě výjimečný den. Čekal jsem na to dlouhou dobu. V Silverstonu se ukáže, že odhodlání a tvrdá práce přináší své ovoce!
Od začátku roku, kdy jsem měl v Jerezu příležitost vyzkoušet si vůz, jsem poctivě pracoval s týmem, hodně jsem se od té doby naučil. Moje druhé testování v Barceloně a všechny ty hodiny na simulátoru mi dodaly sebevědomí. Byly také příležitostí lépe poznat tým, pro dobrý výkon jezdce je to velmi důležité. Pro náš tým to bude domácí závod, proto bude můj debut o to víc výjimečný.“
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.