Romain Grosjean chce vítězit a tudíž chce vítězný vůz. O změně týmu možná popřemýšlí v srpnu, zatím je na to podle něho brzo.
Majitel Lotusu Gérard Lopez tento týden vyhlásil, že jezdec jeho týmu Romain Grosjean byl objektem zájmu jiných týmů F1. Grosjean zatím nepřemýšlí o příští sezoně, ale ambice na získání titulu mistra světa si zachovává. Myšlenku odchodu do jiného týmu, ve kterém by vysněný titul mohl získat, nevylučuje.
„Zájem o mou osobu mě těší, ale máme teď jen šestý závod sezony,“ vysvětluje Grosjean. „Moje budoucnost je zatím daleko. Diskutovat o ní musí zatím manažeři, já zatím nepřemýšlím o tom, kde budu v následující sezoně. Možná že o ní začnu uvažovat o letní pauze. Jisté je, že chci v závodech vítězit, získat titul mistra světa. Proto potřebuju jezdit v takovém týmu, který mi k tomu poskytne vhodný vůz.“
„Pro všechny jezdce platí, že když se etablují mezi nejlepšími v F1, chtějí řídit vítězný vůz. Když se Kimi Raïkkönen rozhodl, že odejde do Ferrari, tak si myslel, že tam bude mít k vítězstvím blíž. Ze stejných důvodů zřejmě odešel Lewis Hamilton z McLarenu do Mercedesu. V kariéře jezdce jsou chvíle, kdy se musí správně rozhodnout,“ dodal Romain Grosjean.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.