Ross Brawn potvrdil, že byl v pondělí na návštěvě v továrně Ferrari v Maranellu. Jednalo se prý o zcela soukromou návštěvu v rámci dovolené.
Ross Brawn potvrdil zvěsti o tom, že byl v pondělí v Maranellu. Jakmile media s touto zprávou přišla, tak se hned samozřejmě vyrojily spekulace o jeho možném návratu k týmu, se kterým z kraje tisíciletí slavil velké úspěchy. Což o to, jeho příchod by týmu, který není zrovna v nejlepší formě a letos už zažil odstoupení dosavadního šéfa, Stefana Domenicaliho, a jeho nahrazení Marco Mattiaccim, určitě pomohl. Otázkou spíš ale je, jestli se Ross do Formule 1 ještě někdy vůbec vrátí.
Dnes 59letý Brawn BBC ale řekl, že tam byl "se skupinou kamarádů v rámci cesty po Itálii - nic víc než toto!" Ross Brawn v prosinci opustil svoji roli šéfa týmu Mercedes GP a teď odpočívá a přemýšlí o své budoucnosti. I tiskový mluvčí potvrdil, že návštěva Rosse byla "jen součástí jeho dříve naplánované cesty s kamarády po Itálii".
Brawn také dodal, že si jeho skupina vyzkoušela dvě silniční Ferrari, včetně hypersportu LaFerrari na testovací trati značky ve Fioranu. Ross také dodal, že jeho výlet se zaměřoval na navštívení některých cest, které se využívaly při slavné Mille Miglia a na "pokud možno co nejvíce vinic".
Ross na VC Itálie 2005 v barvách Ferrari, pak odešel do Hondy, která se později změnila v Brawn GP a z toho se naposledy stal Mercedes GP
Sergio Pérez zůstává středem pozornosti. O jeho služby pro rok 2026 usilují kromě Cadillacu, Aldalší dva týmy a návrat na startovní rošt je reálnou možností.
Toto Wolff zmírnil svůj postoj k chystaným změnám pravidel pro motory v roce 2026 a místo kritiky vyzývá k otevřenosti. Podle něj by měla F1 zvážit úpravy, pokud povedou k lepšímu výsledku pro celý sport.
Oscar Piastri letos udělal výrazný výkonnostní skok díky zásadnímu zlepšení v práci s pneumatikami. Podle šéfa McLarenu Andrey Stelly je právě tato dovednost klíčová pro jeho schopnost držet krok s elitou.
Alpine se znovu ocitá v chaosu, po rezignaci šéfa týmu přichází i dočasná výměna jezdců, kdy Jacka Doohana nahrazuje Franco Colapinto. Oficiálně jde o výměnu, neoficiálně o peníze, sponzory a rostoucí nejistotu kolem budoucnosti týmu ve Formuli 1.
Carlos Sainz po Velké ceně Miami ostře kritizoval tým Williams za chyby, kvůli kterým podle něj přišel o šanci na lepší výsledek. Nejvíc ho rozčílilo nedodržení týmových pokynů, špatná strategie a kolize s Hamiltonem těsně před cílem.
Lewis Hamilton a Ferrari poutali v Miami pozornost spíše negativně. Britův frustrovaný rádiový projev zastínil jeho výkon a otevřel otázky ohledně týmové strategie.
Spekulace o možném odchodu Maxe Verstappena z Red Bullu neutichají. Helmut Marko sice dříve nevyloučil, že by čtyřnásobný mistr světa mohl tým opustit, teď ale situaci vidí klidněji a věří, že jezdec zůstane až do roku 2026.
Lando Norris v podcastu zavzpomínal na dětství a zdůraznil, že klíčem k jeho úspěchu ve Formuli 1 byla přísná, ale podpůrná výchova s důrazem na disciplínu a hodnoty. Jeho láska k závodění začala u videoher, ale k výsledkům ho dovedla hlavně tvrdá práce a pokora.
Šéf McLarenu Andrea Stella ocenil Oscara Piastriho za mimořádnou vyzrálost a práci s pneumatikami, kterou podle něj zvládá jako ostřílený matador. Mladý Australan tak potvrzuje, že McLaren v něm našel klíčového muže pro budoucnost.
Flavio Briatore označil rezignaci Olivera Oakse za nečekanou a přiznal, že výměna Doohana za Colapinta byla nezbytná. Podle kritiků tím ale Alpine jen dál potvrzuje, že sportovní vize ustupují zákulisnímu vlivu a tlaku sponzorů, přičemž Briatore zůstává skrytým šéfem.
Soupeři McLarenu vyjádřili obavy ohledně toho, jak stáj pracuje s teplotami zadních pneumatik, což vyvolalo podezření z možného technického triku. FIA ale nyní učinila přítrž všem spekulacím a situaci definitivně uzavřela.
Carlos Sainz starší zvažuje kandidaturu na prezidenta FIA poté, co jej k tomu vyzvaly vlivné osobnosti motorsportu nespokojené se současným vedením. Mohammed Ben Sulayem čelí rostoucí kritice kvůli sérii kontroverzí a odchodů klíčových funkcionářů.