Podle Jacquese Villeneuva chce být Alonso za každou cenu lepší než Räikkönen, aby sjednotil tým kolem sebe.
Před začátkem sezony se mnoho lidí pokusilo odhadnout poměr sil mezi jezdci Ferrari. V Austrálii byl Fernando Alonso lepší než Kimi Räikkönen v kvalifikaci i v závodě. Jacques Villeneuve se domnívá, že se španělský jezdec pokusí Kimiho psychicky zlomit. Jacques Villeneuve uvádí: „Fernandův plán je jasný – být lepší než Kimi za každou cenu. V průběhu testování oba jezdci spokojeně spolupracovali a v Melbourne ukázal Fernando svoje schopnosti. V prvních třech závodech se pokusí Fernando psychicky složit Kimiho a soustředit tým kolem sebe.Kimi není až tak ledový muž, jak se navenek zdá. Pověst „Icemana“ si udržuje jen proto, aby měl lidi dál od sebe, ale tak jako každého jiného, také jeho mrzí špatné výsledky. Nemyslím si ale, že by se Kimiho fanoušci měli znepokojovat.
V roce 2007 se také objevily problémy s ovládáním jeho monopostu a nakonec se stal mistrem světa. Myslím si, že změny pravidel hrají Kimimu do not. V kvalifikaci se může Fernando ukazovat lépe, ale letos to nebude až tak důležité.“Jacques Villeneuve se zmínil i o boji mezi Lewisem Hamiltonem a Nicem Rosbergem. „Oni vědí, že jejich vozy jsou dost rychlé na to, aby získali titul. Lewis má mírnou převahu, ví se lépe srovnat s tlakem, který přináší boj o titul. Ale Nico má hlad po úspěchu. Oba jsou rychlí, takže nakonec zvítězí ten, kdo bude skutečně rychlejší.“
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.