Podle Jacquese Villeneuva chce být Alonso za každou cenu lepší než Räikkönen, aby sjednotil tým kolem sebe.
Před začátkem sezony se mnoho lidí pokusilo odhadnout poměr sil mezi jezdci Ferrari. V Austrálii byl Fernando Alonso lepší než Kimi Räikkönen v kvalifikaci i v závodě. Jacques Villeneuve se domnívá, že se španělský jezdec pokusí Kimiho psychicky zlomit. Jacques Villeneuve uvádí: „Fernandův plán je jasný – být lepší než Kimi za každou cenu. V průběhu testování oba jezdci spokojeně spolupracovali a v Melbourne ukázal Fernando svoje schopnosti. V prvních třech závodech se pokusí Fernando psychicky složit Kimiho a soustředit tým kolem sebe.Kimi není až tak ledový muž, jak se navenek zdá. Pověst „Icemana“ si udržuje jen proto, aby měl lidi dál od sebe, ale tak jako každého jiného, také jeho mrzí špatné výsledky. Nemyslím si ale, že by se Kimiho fanoušci měli znepokojovat.
V roce 2007 se také objevily problémy s ovládáním jeho monopostu a nakonec se stal mistrem světa. Myslím si, že změny pravidel hrají Kimimu do not. V kvalifikaci se může Fernando ukazovat lépe, ale letos to nebude až tak důležité.“Jacques Villeneuve se zmínil i o boji mezi Lewisem Hamiltonem a Nicem Rosbergem. „Oni vědí, že jejich vozy jsou dost rychlé na to, aby získali titul. Lewis má mírnou převahu, ví se lépe srovnat s tlakem, který přináší boj o titul. Ale Nico má hlad po úspěchu. Oba jsou rychlí, takže nakonec zvítězí ten, kdo bude skutečně rychlejší.“
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.