Kimi Räikkönen věří, že je Ferrari v lepší pozici, než by se mohlo na základě obrázku z Melbourne zdát. Několik drobných potíží totiž zamaskovalo jejich opravdovou výkonnost.
Fin se v závěru Q2 roztočil a narazil přední částí auta do zdi, což mu znemožnilo se kvalifikovat lépe. Během závodu postihl jak Kimiho tak i kolegu Fernanda Alonsa problém s elektronikou. Kimi Räikkönen věří, že by se vozy Ferrari byly schopny pohybovat výše ve startovním poli, kdyby se jim povedlo oprostit se od chyb.
"Pokud by se nám povedlo odjet závod bez problémů a chyb, tak si jsem jistý, že bychom byli mnohem silnější. V Austrálii se nám to žel v případě obou aut nepovedlo. Doufám, že se nám podaří většinu těch věcí vyřešit před dalším závodem," říká jezdec, který během zimy přišel do Scuderie z Lotusu.
Räikkönen sice věří, že je jejich rychlost lepší, než se po prvním závodu může zdát, přiznává však, že nejsou tam, kde chtěli: "Před Austrálií jsme měli docela dobrou představu o tom, kde jsme. Jenže tam se ukázalo, že na té pozici ve skutečnosti nejsme."
"Musíme se zlepšit nejenom co se auta týče, ale také motoru. Myslím, že je třeba trošku zapracovat všude. Pokud by se nám ale povedlo udělat o víkendu vše správně a navíc se nedopustili žádné chyby, pak už by to byla velká změna ve výsledcích."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.