Síla většiny týmů je sice těsně před začátkem sezóny zahalena tajemstvím, ale Ferrari se zdá býti spíše optimistické. Oba jezdci věří, že mohou pro tým vybojovat pódium.
Raikkonen si sice není jist, jestli bude se svém Ferrari schopen konkurovat výborným Mercedesům, ale nepochybuje o tom, že bude minimálně bojovat ve skupině vozů za Rosbergem a Hamiltonem.
"Možná jsme v posledních dnech testů neměli úplně nejlepší formu, ale myslím, že jsme naplnili většinu svých plánů. Musíme počkat, jak se nám bude dařit, ukázat naše maximum a snažit se být nahoře. Věřím, že to bude alespoň na pódium stačit," řekl finský jezdec, který se bude určitě snažit získat nejen pódium, ale také skalp svého týmového kolegy Alonsa.
Alonso věří, že stejně jako Ferrari si ničím nemůže být jist žádný tým: "Potřebujeme hlavně zjistit, jak na tom jsme a jak konkurenceschopní jsme. Myslím si, že nemůžeme být přiliš optimističtí, ale ani příliš pesimističtí. Do tohoto závodu vstupují v podstatě na slepo úplně všichni. Pokud uděláme vše správně máme šanci získat nejen body, ale také pódium. Je však jasné, že bude stačit jen maličká chybička a VC Austrálie může být pro letošek ztracena. Musíme se zkrátka koncentrovat na 100 procent."
Ferrari zajíždělo velmi pozitivní výsledky v prvních testech, v Bahrajnu už však jejich forma tak zářivá nebyla. Většina odborníků na F1 se však shoduje, že Ferrari svou formu částečně skrývalo a to nejlepší předvede teprve v Austrálii.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.