Síla většiny týmů je sice těsně před začátkem sezóny zahalena tajemstvím, ale Ferrari se zdá býti spíše optimistické. Oba jezdci věří, že mohou pro tým vybojovat pódium.
Raikkonen si sice není jist, jestli bude se svém Ferrari schopen konkurovat výborným Mercedesům, ale nepochybuje o tom, že bude minimálně bojovat ve skupině vozů za Rosbergem a Hamiltonem.
"Možná jsme v posledních dnech testů neměli úplně nejlepší formu, ale myslím, že jsme naplnili většinu svých plánů. Musíme počkat, jak se nám bude dařit, ukázat naše maximum a snažit se být nahoře. Věřím, že to bude alespoň na pódium stačit," řekl finský jezdec, který se bude určitě snažit získat nejen pódium, ale také skalp svého týmového kolegy Alonsa.
Alonso věří, že stejně jako Ferrari si ničím nemůže být jist žádný tým: "Potřebujeme hlavně zjistit, jak na tom jsme a jak konkurenceschopní jsme. Myslím si, že nemůžeme být přiliš optimističtí, ale ani příliš pesimističtí. Do tohoto závodu vstupují v podstatě na slepo úplně všichni. Pokud uděláme vše správně máme šanci získat nejen body, ale také pódium. Je však jasné, že bude stačit jen maličká chybička a VC Austrálie může být pro letošek ztracena. Musíme se zkrátka koncentrovat na 100 procent."
Ferrari zajíždělo velmi pozitivní výsledky v prvních testech, v Bahrajnu už však jejich forma tak zářivá nebyla. Většina odborníků na F1 se však shoduje, že Ferrari svou formu částečně skrývalo a to nejlepší předvede teprve v Austrálii.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.