Síla většiny týmů je sice těsně před začátkem sezóny zahalena tajemstvím, ale Ferrari se zdá býti spíše optimistické. Oba jezdci věří, že mohou pro tým vybojovat pódium.
Raikkonen si sice není jist, jestli bude se svém Ferrari schopen konkurovat výborným Mercedesům, ale nepochybuje o tom, že bude minimálně bojovat ve skupině vozů za Rosbergem a Hamiltonem.
"Možná jsme v posledních dnech testů neměli úplně nejlepší formu, ale myslím, že jsme naplnili většinu svých plánů. Musíme počkat, jak se nám bude dařit, ukázat naše maximum a snažit se být nahoře. Věřím, že to bude alespoň na pódium stačit," řekl finský jezdec, který se bude určitě snažit získat nejen pódium, ale také skalp svého týmového kolegy Alonsa.
Alonso věří, že stejně jako Ferrari si ničím nemůže být jist žádný tým: "Potřebujeme hlavně zjistit, jak na tom jsme a jak konkurenceschopní jsme. Myslím si, že nemůžeme být přiliš optimističtí, ale ani příliš pesimističtí. Do tohoto závodu vstupují v podstatě na slepo úplně všichni. Pokud uděláme vše správně máme šanci získat nejen body, ale také pódium. Je však jasné, že bude stačit jen maličká chybička a VC Austrálie může být pro letošek ztracena. Musíme se zkrátka koncentrovat na 100 procent."
Ferrari zajíždělo velmi pozitivní výsledky v prvních testech, v Bahrajnu už však jejich forma tak zářivá nebyla. Většina odborníků na F1 se však shoduje, že Ferrari svou formu částečně skrývalo a to nejlepší předvede teprve v Austrálii.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.