Vitalij Petrov podepsal s Mercedesem smlouvu a stává se tak členem týmu v DTM. Během své krariéry v F1 odjel tento Rus mezi roky 2010 a 2012 57 Grand Prix. Jezdil za týmy Renault, Lotus a Caterham.
Z F1 odešel Vitalij Petrov po sezoně 2012, avšak v motorsportu zůstal aktivní. Teď se stává prvním Rusem, který pojede DTM. Vitalij si auto DTM vyzkoušel během taxi jízd během závodu DTM v Moskvě a také absolvoval exibiční jízdu během Moscow City Racing. V lednu pak testoval s Mercedesem na trati v Portimau, což mu zajistilo místo. "DTM je skvělá závodní série a jsem opravdu moc rád, že mi dal Mercedes šanci," řekl Petrov po oznámení angažmá. Jezdec si je dobře vědom výzvy, která jej v DTM čeká (pěknou řádku bývalých pilotů F1, kteří v DTM neuspěli netřeba připomínat), avšak podle něj toto angažmá může podpořit rozkvět motorsportu v Rusku. "Vím, že mě čeká hodně učení. Já ale miluji výzvy a tak jsem ji s chutí přijal. Motoristický sport v Rusku se stává stále populárnější. DTM zde jelo poprvé vloni, F1 pojede letos. Jsem si jistý, že v budoucnu uvidíme více ruských jezdců v různých motoristických disciplínách. Doufám, že moje angažmá v DTM pomůže ještě více zpopularizovat tento sport v Rusku."
Poslední závod Vitalije Petrova v F1 - VC Brazílie 2012
Šéf Mercedesu pro motorsport, Toto Wolff, se těší na výkony Petrova v DTM a zároveň doufá, že jeho angažmá podpoří projede Mercedesu v Rusku: "Už se moc těším na to, jak se mu povede v DTM. Vitalij má za sebou úspěšný test s C-Klasse Coupé DTM v Portimao a jsem si jistý, že může být hodnotným člehem týmu. Je to skvělý sportovec a reprezentant své země. Své schopnosti dokázal mimo jiné i tím, že se dokázal v F1 postavit na podium. Pro Mercedes bude skvělým přínosem, zvláště co se ruského trhu týče." Mercedes tak zatím potvrdil čtyři svoje piloty - Garyho Paffetta, Daniela Juncadellu, Paula di Restu a právě Vitalije Petrova.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.