Kimi Räikkönen rozbil svůj vůz těsně před koncem posledního dne testů. I tak však dosavadní výkony Ferrari hodnotí pozitivně. Dodává ale, že se mají v čem zlepšovat a čeká je ještě kus práce.
Do konce posledního dne testování v Bahrajnu zbývalo pár minut a Kimi Räikkönen v tu chvíli rozbil svůj vůz. V zatáčce číslo čtyři ztratil kontrolu, narazil do bariéry a rozbil nos F14 T. Do té doby ujel v Bahrajnu 126 kol a na svém kontě měl nejrychlejší čas s hodnotou 1:36,718.
"Dostal jsem hodiny při přejíždění obrubníku na výjezdu ze zatáčky č.4, nedokázal to zachytit a opřel to do zdi. Bohužel jsem dost rozbil auto, ale není to nic, co bychom nemohli opravit. Naštěstí se to stalo na konci dne, ale je mi líto, že tým má teď o to víc práce. Není to však konec světa," okomentoval to s klidem Fin.
Celkově testy z pohledu Ferrari hodnotí realtivně pozitivně, avšak mají prý co zlepšovat. "Myslím, že na tom nejsme špatně. Co se rychlosti týče, zatím ještě nevíme, na to si budeme počkat do příštího týdne, ale nemáme žádné větší problémy. Jsou oblasti, které chceme a můžeme zlepšit. Nyní jsme se však snažili pochopit chování při změnách nastavení a jak bude auto reagovat."
"Každý vůz se chová jinak a je těžké to hodnotit, ale my získali jasné přestavy, co chceme dál dělat. Myslím, že je zatím vše ok, ale určitě se ještě chceme zlepšit a je před námi dlouhá cesta," uzavírá Räikkönen.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.