Kimi Räikkönen se podle Ferrari objevuje v Maranellu stále častěji. Včera opět navštívil továrnu, aby se s inženýry připravil na test v Bahrajnu, přitom se svezl se supersportovním silničním vozem LaFerrari.
Fin sice nepatří mezi fanoušky simulátoru, podobně jako Fernando Alonso, na kterého Felipe Massa nedávno prozradil, že do něj usedal jen velmi zřídka. "Loni jsem hodně pracoval na vývoji vozu a na simulátoru jsem byl prakticky jediným pilotem, protože tam nebýval," řekl Brazilec v rozhovoru pro portugalská média..
Ferrari nyní těší, že je "Räikkönen stále častěji viděn v Maranellu, což je důkaz, že se plánuje ještě více zapojit do chodu týmu, než tomu bylo v minulosti," uvádí tým na svých internetových stránkách.
Kimi včera v Maranellu absolvoval několik schůzek s inženýry, aby připravili program pro nadcházející testování v Bahrajnu a doladili jeho sezení v kokpitu nového monopostu F14 T. Den zakončil svezením s LaFerrari - výkonným silničním vozem.
"Fin se brzy za volantem supervozu cítil pohodlně, ale nezbylo mu dostatek času, aby jeho výkonnost otestoval na dráze ve Fioranu. Na to dojde příště, jelikož se Kimi cítí v Maranellu stále více doma," dodává Ferrari.
Kimi Räikkönen a LaFerrari (foto: Scuderia Ferrari)
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.