Red Bull dnes potvrdil datum odhalení svého nového monopostu RB10. Dojde k tomu těsně před zahájením prvního předsezónního testu v Jerezu.
Mistrovský Red Bull se tak stává pátou stájí, která potvrdila termín prezentace svého nového auta pro sezónu 2014. Dříve již tak učinil Caterham, Ferrari, McLaren a Mercedes.
Ani v případě rakouského týmu, který ovládl poslední čtyři ročníky Formule 1, nepůjde o žádnou pompézní akci - svůj stroj odhalí až v úterý 28. ledna 2014 v Jerezu těsně před výjezdem na dráhu, podobně jako Caterham a Mercedes.
Bez velké okázalosti proběhne také prezentace u dalších dvou špičkových stájí - McLaren odhalí nový MP4-29 pouze digitálně přes Internet 24. ledna, Ferrari přistoupí k podobnému kroku o den později. V případě Scuderie se mohou fanoušci podílet na zvolení jména letošního monopostu (více zde).
Jediným týmem, který ohlásil, že svůj nový vůz odhalí později a do Jerezu nedorazí, zatím zůstává Lotus.
28.01.2014 #UnboltTheBull pic.twitter.com/XXQH5utLtY
— Red Bull Racing (@redbullracing) January 16, 2014
Data předsezónních testů a odhalování nových vozů můžete sledovat v pravém sloupci na hlavní stránce F1news.cz.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.