Čtyřnásobný šampion F1 Alain Prost nevěří, že by se F1 stala plně elektrickou, ale domnívá se, že Formule E by mohla mít úspěch.
Ve Formuli 1 se uvažovalo o zavedení elektrického pohonu v boxové uličce od roku 2014, ale na žádost výrobců motorů FIA toto opatření odložila. Alain Prost se domnívá, že charakter F1 jí nedovoluje stát se "elektrickou:" „F1 nikdy nebude úplně elektrickou."
"Ne, pokud budu na této planetě… Nemyslím, že by to bylo možné. To je skutečně věc, které bychom se měli vyhnout. Nemůžete mít Formuli 1 s plně elektrickým pohonem, to nejde. To je otázka zdroje energie, to nemůže fungovat. Odkazy pro veřejnost jsou špatné. Nemůžete jen tak říct, že za dva roky bude každý jezdit v monopostu na elektriku.“
Přesto se Prost domnívá, že existuje prostor pro šampionát, jako je Formule E. Zúčastní se ho prostřednictvím týmu DAMS. „Formule E je něco jiného, je to úplně jiná věc. To co děláme, je dobré, jdeme správným směrem, potřebujeme ukázat výsledky.
Formule E je směsí vývoje a vzdělávaní lidí ve městech. Dáváme lidem jiný odkaz, než který by se mi nejvíc líbil. Ale aby nedošlo k nedorozumění – nikdy tímhle směrem nepůjdeme v F1,“ dodává Prost.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.