Williams je nadšený z výsledků práce své letní posily - technického ředitele Pata Symondse, který před svým příchodem do Grove působil u Marussie jako technický konzultant.
"Jsme opravdu spokojeni, celé vedení bylo nadšeno z toho, že byl Pat dostupný a mohl přijít. V několika posledních měsících udělal vše, v co jsme u něj doufali," pochvaluje si Claire Williamsová, která po otci Frankovi přebírá otěže závodní stáje.
"U Pata je velmi zřejmé, že je ceněnou osobností, nepanikaří, nestresuje. To je příznak toho, že ví, co dělá, protože má věci pod kontrolou. A dává si na čas - není nic horšího, než když někdo přijde a hned začne vše čistit.
Potřebujete někoho, kdo si sedne, vyhodnotí, zanalyzuje, učiní rozhodnutí a od toho se odráží, což on dělá. Je to opravdu skvělé. Do toho jsme se potřebovali dostat a příštím ročníkem jsme nadšeni," pokračuje zástupkyně šéfa týmu.
"Je rádcem. Naslouchá lidem, chodí kolem a hovoří před tím, než něco posoudí a rozhodne, což je pro všechny v tomto odvětví důležité. Potřebují někoho, za kým můžou zajít, být otevření s vědomím, že budou vyslechnuti. To je opravdu důležité pro všechny."
V posledních závodech se Williams zbavil Coanda výfuků a výkonnost vozu FW35 se zlepšila(foto: Williams F1 Team)
"Přijít a bouchat pěstmi do stolu není správný přístup a on to rozhodně nedělal. Když se lidé doslechli, že ho přivedeme do týmu, mysleli si, že to bude fantastické. Když máte někoho s takovými zkušenostmi, ukazuje to, že to myslíte vážně.
To, že máme Pata, se skutečně projevuje v duševním rozpoložení týmu - to, co dokáže udělat a že začal se všemi spolupracovat," dodává Williamsová.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.
Jezdec IndyCar z týmu Andretti se stane testovacím pilotem Cadillacu ve Formuli 1. Pomůže Valtterimu Bottasovi a Sergiu Pérezovi s přípravami na vstup stáje do šampionátu v roce 2026.
Lando Norris přiznal, že jeho osobnost a přístup k závodění se liší od špičkových jezdců F1, Maxe Verstappena a Oscara Piastriho. Podle něj to ovlivňuje nejen jeho výkon, ale i způsob, jakým zvládá tlak na trati.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce