Mladík Red Bullu, Antonio Felix da Costa, se ještě tento týden posadí do speciálu BMW M3 DTM v rámci testu mladíků, který značka pořádá.
Portugalský mladík, který už dokázal vyhrát závod v Formuli Renault 3.5 byl často uváděn jako jeden z možných nováčků do týmu Toro Rosso pro příští rok. Nakonec byl vybrát letošní šampion GP3, Daniil Kvyat. Red Bull ale i tak hodlá dále podporovat kariéru Antonio Felixe da Costy.
Dle britskýho Autosportu ale pro Red Bull není návrat da Costy do Formule Renault 3.5 prioritní volbou. Měl by také být k ruce pro práci na simulátoru Red Bullu a měl by se také účastnit závodních víkendu Grand Prix F1. Dle Britů je přestup do GP2 spíše nepravděpodobný, a tak by mohlo v úvahu připadat německé DTM.
Šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt, řekl, že jeho značka bude testovat novou M4 DTM "v následujícím týdnu". Dodal také, že Antonio Felix da Costa a Jens Klingmann se zúčastní testu mladíků, který se bude konat v neděli. Klingmann vyhrál v roce 2007 německou Formula BMW a od roku 2010 jezdil v německých GT závodech.
Antonio se letos svezl i s Red Bullem v rámci testu mladíků na Silverstonu(foto: Red Bull Racing)
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.