Dřívější dvojnásobný mistr světa, Mika Häkkinen, věří, že jakákoliv kritika toho, jak Kimi Räikkönen v Indii bránil svoji pozici v boji s Romainem Grosjeanem, demonstruje naivitu.
"Kimi myslel tak, jak myslí zkušení jezdci. Kdyby se nechal předjet Grosjeanem ve špatném místě, tak by ho mohl být schopen předjet ještě někdo další," říká Mika Häkkinen. Dle jeho názoru potřeboval jeho krajan projet zatáčku závodní stopou, aby uchránil svoje odcházející gumy a kdyby býval zpomalil více, tak by ho to mohlo stát další 3-4 sekundy.
Je však velice dobře možné, že za tímto prohlášením stojí to, že jak Mika tak Kimi jsou Finové, protože Kimi nejel v závodní lajně, ale před zatáčkou naopak zaujal defenzivní stopu. "Všechny strany by se měly zamyslet nad tím, co bylo uděláno špatně a také nad tím, proč musel být Grosjean tak agresivní, že se dotkli gumami."
A jaký je názor Miky na podrážděnou radiovou reakci ředitele traťového provozu Lotusu, Alana Permana, směrem ke Kimimu? "Chování Permana nebylo zrovna chytré a ani korektní. Ve všech týmech, ve kterých jsem jezdil, se radiem nikdy nenadávalo. Rozumím tomu, že emoce mohou být někdy pod tlakem vyhrocené, ale nadávání a křičení situaci jen zhorší," zakončil Mika pro finský Turin Sanomat.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.