Dřívější dvojnásobný mistr světa, Mika Häkkinen, věří, že jakákoliv kritika toho, jak Kimi Räikkönen v Indii bránil svoji pozici v boji s Romainem Grosjeanem, demonstruje naivitu.
"Kimi myslel tak, jak myslí zkušení jezdci. Kdyby se nechal předjet Grosjeanem ve špatném místě, tak by ho mohl být schopen předjet ještě někdo další," říká Mika Häkkinen. Dle jeho názoru potřeboval jeho krajan projet zatáčku závodní stopou, aby uchránil svoje odcházející gumy a kdyby býval zpomalil více, tak by ho to mohlo stát další 3-4 sekundy.
Je však velice dobře možné, že za tímto prohlášením stojí to, že jak Mika tak Kimi jsou Finové, protože Kimi nejel v závodní lajně, ale před zatáčkou naopak zaujal defenzivní stopu. "Všechny strany by se měly zamyslet nad tím, co bylo uděláno špatně a také nad tím, proč musel být Grosjean tak agresivní, že se dotkli gumami."
A jaký je názor Miky na podrážděnou radiovou reakci ředitele traťového provozu Lotusu, Alana Permana, směrem ke Kimimu? "Chování Permana nebylo zrovna chytré a ani korektní. Ve všech týmech, ve kterých jsem jezdil, se radiem nikdy nenadávalo. Rozumím tomu, že emoce mohou být někdy pod tlakem vyhrocené, ale nadávání a křičení situaci jen zhorší," zakončil Mika pro finský Turin Sanomat.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.
Osmnáctiletý Andrea Kimi Antonelli, budoucí hvězda Formule 1, už může oficiálně na silnice. Mladý Ital, který v sezóně 2025 nahradí Lewise Hamiltona u Mercedesu, úspěšně složil zkoušky na řidičský průkaz. Svůj debut v F1 si odbude už při Velké ceně Austrálie.
Sedminásobný mistr světa Lewis Hamilton se v lednu podruhé setkal s monopostem Ferrari F1, když si vyzkoušel jízdu s modelem roku 2023 na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya.
Lewis Hamilton, jak jistě všichni fanoušci F1NEWS.cz již vědí, přechází do Ferrari pro sezónu 2025 Formule 1, což vyvolává velkou pozornost veřejnosti. Jde o novou etapu jeho kariéry, kterou odstartuje Velká cena Austrálie od 14. do 16. března 2025.