Lewis Hamilton uvedl, že jeho cílem je nyní druhé místo v poháru konstruktérů. Podle něj Mercedes brzdí pouze pneumatiky.
Do konce letošní sezony zbývají čtyři závody a Lewis Hamilton v nich hodlá Mercedesu pomoci v zisku druhého místa v poháru konstruktérů. Nyní jsou třetí a na druhé Ferrari ztrácejí deset bodů.
"Zkušenosti s Mercedesem jsou fantastické. Užívám si to. Byl to pro mě loni velký krok a dal mi příležitost využít mé schopnosti a znalosti v novém týmu. Naším cílem je druhé místo v poháru konstruktérů a tvrdě na tom pracujeme," uvedl pro timesofindia.com. Dodal, že je to pro něj nová životní etapa a chce z ní vytěžit co nejvíce.
A v čem vidí největší problém Mercedesu? "Pro nás to jsou pneumatiky," odpovídá jasně. "Pokud bychom nemělí potíže s pneumatikami, bylo by všechno jinak, protože auto se s plnou i prázdnou nádrží chová velmi dobře," domnívá se.
"Když musíte odjet 10,15 nebo 20 kol a máte k dispozici 100% výkonu pneumatik, musíte ten čas správně využít. A nevíte, kolik a jak dlouho je využít. To je ten trik. Ostatní auta mají trošku víc přítlaku, který jim pomáhá při práci se zadními pneumatikami, takže musíme zlepšit zadní část vozu, abychom šetřili pneumatiky," vysvětluje Hamilton.
Poslední závod v Japonsku pro něj skončil předčasně a nyní se tedy těší do Indie. "Chci, aby se mi tady dařilo lépe. Co se charakteristiky týče je ten okruh podobný Koreji. A podle zkušeností z Koreje zde budeme mít lepší výkon," uvedl.
Příští rok na tamější okruh nedaleko New Dehli piloti nezavítají a nad budoucností visí otazníky. Hamilton přesto věří, že z kalendáře nezmizí nadobro. "Myslím, že se do Indie ještě vrátíme. Je to dobrý okruh a doufám, že si jej zde lidé oblíbí a budou si závody užívat," nechal se slyšet.
Güenther Steiner se ostře vyjádřil k veřejným komentářům prezidenta Ferrari Johna Elkanna ohledně jezdců týmu.
Yuki Tsunoda si z Interlagosu odnesl tvrdou lekci poté, co jeho kolize s Lansem Strollem vedla k dvěma desetisekundovým trestům.
Sezona 2025 vstupuje do finále a napětí v McLarenu nikdy nebylo vyšší. Oscar Piastri prochází obtížným obdobím a musí se pokusit zvrátit vývoj proti svému týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Lando Norris vede před Oscarem Piastrim o 24 bodů, ale Andrea Stella odmítá řeči o tom, že by měl titul jistý. Podle něj jsou podobné úvahy jen akademické a nic nemění na pokračujícím boji o prvenství.
Šéf týmu Audi ve Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že jeho jezdci si pomalu zvykají na nové podmínky pro sezonu 2026 a začínají je objevovat z nové perspektivy.
Helmut Marko připustil, že tým čelí výzvám, které mohou ovlivnit šance Maxe Verstappena v závěru sezony. Podle něj se některé problémy začaly objevovat po závodě v Imole.
Člen týmu Racing Bulls byl během Velké ceny Brazílie zachycen, jak povzbuzuje fanoušky k bučení na Landa Norrise.
Cadillac se tento týden konečně představuje na závodní dráze, když Sergio Pérez usedá do dva roky starého Ferrari na okruhu v Imole.
Audi odhalilo koncept R26, který naznačuje podobu jejich vozu pro vstup do Formule 1 v roce 2026. Značka zároveň stanovila pětiletý cíl.
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.