Lewis Hamilton uvedl, že jeho cílem je nyní druhé místo v poháru konstruktérů. Podle něj Mercedes brzdí pouze pneumatiky.
Do konce letošní sezony zbývají čtyři závody a Lewis Hamilton v nich hodlá Mercedesu pomoci v zisku druhého místa v poháru konstruktérů. Nyní jsou třetí a na druhé Ferrari ztrácejí deset bodů.
"Zkušenosti s Mercedesem jsou fantastické. Užívám si to. Byl to pro mě loni velký krok a dal mi příležitost využít mé schopnosti a znalosti v novém týmu. Naším cílem je druhé místo v poháru konstruktérů a tvrdě na tom pracujeme," uvedl pro timesofindia.com. Dodal, že je to pro něj nová životní etapa a chce z ní vytěžit co nejvíce.
A v čem vidí největší problém Mercedesu? "Pro nás to jsou pneumatiky," odpovídá jasně. "Pokud bychom nemělí potíže s pneumatikami, bylo by všechno jinak, protože auto se s plnou i prázdnou nádrží chová velmi dobře," domnívá se.
"Když musíte odjet 10,15 nebo 20 kol a máte k dispozici 100% výkonu pneumatik, musíte ten čas správně využít. A nevíte, kolik a jak dlouho je využít. To je ten trik. Ostatní auta mají trošku víc přítlaku, který jim pomáhá při práci se zadními pneumatikami, takže musíme zlepšit zadní část vozu, abychom šetřili pneumatiky," vysvětluje Hamilton.
Poslední závod v Japonsku pro něj skončil předčasně a nyní se tedy těší do Indie. "Chci, aby se mi tady dařilo lépe. Co se charakteristiky týče je ten okruh podobný Koreji. A podle zkušeností z Koreje zde budeme mít lepší výkon," uvedl.
Příští rok na tamější okruh nedaleko New Dehli piloti nezavítají a nad budoucností visí otazníky. Hamilton přesto věří, že z kalendáře nezmizí nadobro. "Myslím, že se do Indie ještě vrátíme. Je to dobrý okruh a doufám, že si jej zde lidé oblíbí a budou si závody užívat," nechal se slyšet.
Max Verstappen si dopřává luxus na nejvyšší úrovni. Po nedávném přírůstku v podobě superjachty si nyní pořídil i nový soukromý tryskáč. Šampion F1 tak rozšiřuje svou flotilu exkluzivních dopravních prostředků.
Bernie Ecclestone nevěří v dlouhou budoucnost Lewise Hamiltona ve Ferrari. Podle něj sedminásobný šampion nevydrží v týmu ani dva roky a kritizuje i jeho extravagantní styl oblékání.
Toto Wolff má jasnou vizi pro budoucnost týmu Mercedes. Po příchodu mladého Antonelliho, v kombinaci s novou značkou, chce tým znovu zaujmout místo na vrcholu Formule 1 a začít znovu vyhrávat.
Lewis Hamilton zůstává nejoblíbenějším jezdcem ve světě Formule 1, a to v takové míře, že jeho fanouškovská základna překračuje i hranice rivalit. Bývalý mistr světa Nico Rosberg prozradil, že jeho vlastní dcery fandí čerstvé posile Ferrari, čímž naznačil, že Hamiltonova popularita sahá až do jeho nejbližšího okolí.
Šéf Mercedesu Toto Wolff prozradil, že když se slavný pilot dozvěděl o novém partnerství týmu s Adidas pro sezónu F1 2025, střídaly se u něj slzy se smíchem.
Piero Ferrari, syn slavného Enza Ferrariho, podle PlanetF1 jasně odmítl spekulace, že by Lewis Hamilton přišel do Scuderie příliš pozdě. Podle něj má britský šampion stále co nabídnout a věk není překážkou úspěchu.
Jenson Button prošel během své kariéry ve Formuli 1 mnoha výzvami, a zatímco v roce 2007 závodil za Hondu, jeho šance na úspěch byly minimální.
Sledování Formule 1 by se v USA mohlo brzy změnit. Kromě tradičních televizních kanálů a služby F1 TV se do boje o vysílací práva údajně zapojí i Netflix. Pokud uspěje, fanoušci by mohli závody sledovat přímo na populární streamovací platformě.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari způsobil nevídaný zájem o soukromé testování formule 1, který překonal všechny dosavadní reakce na přestupy jiných jezdců.
Max Verstappen už čtyři roky dominuje Formuli 1 a stejnou nadvládu si drží i ve výši svého platu. Podle serveru Racing News 365 si v nadcházející sezóně přijde na 65 milionů dolarů, tedy více než 1,5 miliardy korun. Těsně za ním je Lewis Hamilton, který si ve Ferrari vydělá o pět milionů méně. Tyto částky však představují pouze základní mzdu – nezahrnují bonusy, příjmy z reklamy ani další komerční aktivity jezdců.
Sebastian Vettel a Lewis Hamilton patřili k největším rivalům moderní éry Formule 1. Během patnácti let soupeření na trati mezi nimi nechyběly napínavé momenty, ostré souboje ani slovní přestřelky.
Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.