Kimi Räikkönen říká, že ačkoliv Lotus na jejich E21 učinil během uplynulých závodů několik změn, tak auto stále ještě plně neodpovídá jeho představám.
Fin dojel ve dvou z posledních tří závodů na podiu, na posledním závodu v Suzuce byl pátý. "Auto už se ovládá celkem silně, v nedávné době jsme s ním udělali dobrý progres. Stále to ještě není to, co bych chtěl a stále se ještě snažíme zbavit se nějaké nedotáčivosti, což je něco, co nemám rád," říká Kimi Räikkönen.
"V Japonsku bylo těžké ukázat naši reálnou rychlost zkraje závodu, protože jsem byl poměrně dlouho uvíznutý za pomalejšími vozy. Po poslední zastávce, když už jsem měl trochu volného vzduchu, tak auto pracovalo o hodně lépe. V druhé polovině závodu jelo dobře a byl jsem s tím hodně spokojený."
Poté, co se Kimimu nepodařilo v posledních šesti závodech kvalifikovat v TOP5, si šampion z roku 2007 dává za cíl se v sobotu na dalším závodu sezony - GP Indie - lépe předvést. "Snad to v kvalifikaci konečně dobře zvládneme, protože posledních pět [kvalifikací] pro mě nebylo zrovna skvělých. Pokud ne, tak to bude zase těžké nedělní odpoledne, ačkoliv budeme samozřejmě tlačit. Pokud by se nám to podařilo, tak můžeme opravdu zaútočit!"
"Je to docela zajímavá trať, jedna z těch lepších z moderních okruhů. Je to poměrně podobné Koreji, dlouhé rovinky, ne nějak strašně náročné zatáčky a tvrdé brždění. Není to tak technické jako Korea, která pro mě byla vloni další novou tratí, ale je to dobré."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.