Kimi Räikkönen říká, že ačkoliv Lotus na jejich E21 učinil během uplynulých závodů několik změn, tak auto stále ještě plně neodpovídá jeho představám.
Fin dojel ve dvou z posledních tří závodů na podiu, na posledním závodu v Suzuce byl pátý. "Auto už se ovládá celkem silně, v nedávné době jsme s ním udělali dobrý progres. Stále to ještě není to, co bych chtěl a stále se ještě snažíme zbavit se nějaké nedotáčivosti, což je něco, co nemám rád," říká Kimi Räikkönen.
"V Japonsku bylo těžké ukázat naši reálnou rychlost zkraje závodu, protože jsem byl poměrně dlouho uvíznutý za pomalejšími vozy. Po poslední zastávce, když už jsem měl trochu volného vzduchu, tak auto pracovalo o hodně lépe. V druhé polovině závodu jelo dobře a byl jsem s tím hodně spokojený."
Poté, co se Kimimu nepodařilo v posledních šesti závodech kvalifikovat v TOP5, si šampion z roku 2007 dává za cíl se v sobotu na dalším závodu sezony - GP Indie - lépe předvést. "Snad to v kvalifikaci konečně dobře zvládneme, protože posledních pět [kvalifikací] pro mě nebylo zrovna skvělých. Pokud ne, tak to bude zase těžké nedělní odpoledne, ačkoliv budeme samozřejmě tlačit. Pokud by se nám to podařilo, tak můžeme opravdu zaútočit!"
"Je to docela zajímavá trať, jedna z těch lepších z moderních okruhů. Je to poměrně podobné Koreji, dlouhé rovinky, ne nějak strašně náročné zatáčky a tvrdé brždění. Není to tak technické jako Korea, která pro mě byla vloni další novou tratí, ale je to dobré."
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.