Šéf týmu Lotus přiznává, že upřednostňuje své zaměstnance a dodavatele před piloty.
Eric Boullier, šéf týmu Lotus, vyjádřil svoje výhrady vůči postoji Kimiho Räikkönena, který veřejně vyhlásil, že jedním z důvodů přestupu k Ferrari byly nevyplacené peníze.
„Je to samozřejmě zlá skutečnost, ale nevím, proč s tím Kimi vyšel na veřejnost. Možná je to příležitost probudit se, když týmy začnou mluvit o snižování nákladů. V současnosti je pro malé týmy čím dál obtížnější uspokojit všechny své akcionáře. My jsme nic neutajovali, zkoušeli jsme přitáhnout nové investory, kteří by nám umožnili přilákat i nové sponzory a už se to téměř podařilo.“
Kimiho výroku ale pro Lotus není příliš šťastný: „Načasování bylo pro nás špatné. Je pravda, že jsme odložili vyplacení jisté částky pro Kimiho. Abych byl upřímný, situace je stejná, jako vloni, ale na konci roku bylo všechno srovnáno. Je taky pravda, že raději platíme náš personál a naše dodavatele, abychom mohli pokračovat ve vývoji. Není to dobré, ale je to realita.“
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.