Podle pilota McLarenu, Jensona Buttona, nebude jeho předchůdce u McLarenu hrát u Ferrari druhé housle a jezdit pro Fernanda Alonsa. Brit vidí v této situaci určitou paralelu se svým bývalým kolegou Hamiltonem. Podle Arnouxe můžeme očekávat explozi.
Podle Jensona Buttona může Fernando Alonso v příštím roce s příchodem Kimiho Räikkönena zapomenout na kolegu stejně oddaného mu pomoci, jakým býl Felipe Massa. "Je možné, že si Fernando během posledních několika let zvykl na určitý typ kolegy, který představoval Felipe Massa.
Zvykl si na chlapíka, který byl sice rychlý, ale když došlo na týmovou režii, byl připraven se podřídit. Kimi ale takový není," míní Brit, který Kimiho neřadí do kategorie nosičů vody. Button je dokonce přesvědčen, že Kimi bude schopný na Fernanda ve stejném autě zatlačit: "Na jednu stranu si myslím, že na něj vyvine opravdu silný tlak. Nemyslím si ale, že by si dokázal prosadit svoje."
Bude určitě zajímavé sledovat, jak si oba dva mistři světa v jednom týmu povedou. Doposud totiž byli zvyklí, že ve svém stávajícím týmu měli nad kolegou značnou převahu. Jenson podobnou situaci dobře zná - v McLarenu se po svém příchodu na konci sezony 2009, kdy přišel jako čerstvý šampion, setkal s Lewisem Hamiltonem, kterého na trůnu mistra střídal.
Oba u týmu z Wokingu tvořili jezdecký pár až do konce sezony 2012. Podle Buttona "tím v týmu vznikla velmi zajímavá atmosféra." Roztržky však mezi oběma krajany, alespoň při pohledu zvenčí, nevznikaly: "Nemyslím si, že by to byla špatná věc. Naopak to bylo dobré pro nás oba," bilancuje vztah s Hamiltonem uvnitř jednoho týmu Jenson.
Začátky kariér: Räikkönen sbíral první úspěchy s McLarenem a Alonso s Renaultem
Ke dvojici Alonso-Räikkönen má však opatrnější komentář: "Uvidíme, jestli to bude pro oba dobrou věcí." Se svým názorem se také připojil bývalý pilot F1, Rene Arnoux: "Z pohledu charakteristických vlastností je podle mě slabší Alonso. Vzpomeňte si na Alonsa s Hamiltonem v jednom týmu," odkazuje na dobře známý duel u McLarenu v roce 2007.
"Mír byl mezi nimi jen chvíli. Teď mám pocit, že to dopadne stejně. Jeden z ních se nechá roznítit (Alonso) a druhému je všechno jedno. Každou neděli se můžeme stát svědky exploze. Z pohledu neutrálního pozorovatele je to však skvělá dvojice a už se těším. Piloti jsou v týmu od toho, aby zajížděli výsledky. Zkraje sezony tedy budou mít stejný status a časem se ukáže, který se dokáže prosadit."
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.
Britský jezdec Haasu Oliver Bearman dostal penalizaci 10 míst na startu za incident při vjezdu do boxů během červené vlajky v závěru třetího tréninku. Ve vysoké rychlosti havaroval právě ve chvíli, kdy byl trénink přerušen.
Oliver Bearman čelí hrozbě přísné penalizace kvůli incidentu v pitlane během třetího tréninku v Silverstonu. Nešťastný moment tak může výrazně ovlivnit jeho domácí závodní víkend.
George Russell a Kimi Antonelli zaujali novou chladicí vestou, kterou používá na startovním roštu k udržení svěžesti. Mercedes tím ukazuje, že hledá výhody i mimo samotný monopost v reakci na extrémní podmínky moderní F1.
Charles Leclerc byl nejrychlejší v závěrečném tréninku před Velkou cenou Británie. Na Silverstonu budou o pole position rozhodovat doslova drobné rozdíly, které dávají Ferrari, McLarenu i Red Bullu reálnou šanci na první místo na startu.
Charles Leclerc je po pátečních trénincích na Silverstonu spokojený s tempem Ferrari, ale stále hledá ideální nastavení pro kvalifikaci. Tým zaostává za McLarenem a čeká ho výzva zvládnout nejisté počasí, které by mohlo ovlivnit závodní víkend.
Lewis Hamilton byl po pátečních trénincích v Silverstonu optimistický, když dokázal držet krok s Ferrari. Po složité první polovině sezony věří, že právě domácí Grand Prix může znamenat obrat k lepšímu.