Podle pilota McLarenu, Jensona Buttona, nebude jeho předchůdce u McLarenu hrát u Ferrari druhé housle a jezdit pro Fernanda Alonsa. Brit vidí v této situaci určitou paralelu se svým bývalým kolegou Hamiltonem. Podle Arnouxe můžeme očekávat explozi.
Podle Jensona Buttona může Fernando Alonso v příštím roce s příchodem Kimiho Räikkönena zapomenout na kolegu stejně oddaného mu pomoci, jakým býl Felipe Massa. "Je možné, že si Fernando během posledních několika let zvykl na určitý typ kolegy, který představoval Felipe Massa.
Zvykl si na chlapíka, který byl sice rychlý, ale když došlo na týmovou režii, byl připraven se podřídit. Kimi ale takový není," míní Brit, který Kimiho neřadí do kategorie nosičů vody. Button je dokonce přesvědčen, že Kimi bude schopný na Fernanda ve stejném autě zatlačit: "Na jednu stranu si myslím, že na něj vyvine opravdu silný tlak. Nemyslím si ale, že by si dokázal prosadit svoje."
Bude určitě zajímavé sledovat, jak si oba dva mistři světa v jednom týmu povedou. Doposud totiž byli zvyklí, že ve svém stávajícím týmu měli nad kolegou značnou převahu. Jenson podobnou situaci dobře zná - v McLarenu se po svém příchodu na konci sezony 2009, kdy přišel jako čerstvý šampion, setkal s Lewisem Hamiltonem, kterého na trůnu mistra střídal.
Oba u týmu z Wokingu tvořili jezdecký pár až do konce sezony 2012. Podle Buttona "tím v týmu vznikla velmi zajímavá atmosféra." Roztržky však mezi oběma krajany, alespoň při pohledu zvenčí, nevznikaly: "Nemyslím si, že by to byla špatná věc. Naopak to bylo dobré pro nás oba," bilancuje vztah s Hamiltonem uvnitř jednoho týmu Jenson.
Začátky kariér: Räikkönen sbíral první úspěchy s McLarenem a Alonso s Renaultem
Ke dvojici Alonso-Räikkönen má však opatrnější komentář: "Uvidíme, jestli to bude pro oba dobrou věcí." Se svým názorem se také připojil bývalý pilot F1, Rene Arnoux: "Z pohledu charakteristických vlastností je podle mě slabší Alonso. Vzpomeňte si na Alonsa s Hamiltonem v jednom týmu," odkazuje na dobře známý duel u McLarenu v roce 2007.
"Mír byl mezi nimi jen chvíli. Teď mám pocit, že to dopadne stejně. Jeden z ních se nechá roznítit (Alonso) a druhému je všechno jedno. Každou neděli se můžeme stát svědky exploze. Z pohledu neutrálního pozorovatele je to však skvělá dvojice a už se těším. Piloti jsou v týmu od toho, aby zajížděli výsledky. Zkraje sezony tedy budou mít stejný status a časem se ukáže, který se dokáže prosadit."
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.