Třetí pilot týmu Red Bull se ale zatím musí smířit s tím, že v roce 2014 to asi nebude
Sebastien Buemi připustil, že příští sezona bude co se jeho pozice týče stejná jako ta letošní. To ale neznamená, že se švýcarský jezdec vzdává naděje jezdit závody Formule 1.
Daniel Ricciardo podepsal s Red Bullem tříletou smlouvu a ve druhé stáji, kterou vlastní Red Bull – Toro Rosso – jsou Jean-Eric Vergne a Antonio Felix da Costa. To znamená, že jestli by chtěl Buemi jezdit závody Formule 1 už v příštím roce, musel by hledat angažmá v jiných týmech.
„Nechávám si otevřená zadní vrátka,“ vyhlásil Sebastien. „Ale najít v současnosti dostatečně velký balík peněz je velmi složitým úkolem. Není to vůbec jednoduché a přitom mnoho týmů hledá jezdce, kteří jsou ty peníze schopni přinést.“
V posledních dvou sezonách dělí Sebastien Buemi svůj čas mezi post třetího jezdce Red Bullu a post jezdce vytrvalostních závodů v Toyotě.
„Mým cílem je vrátit se do Formule 1, ale jsem šťastný i v pozici, ve které jsem teď. Toyota je velmi dobrý vůz, svádíme s ním krásné souboje s Audi a já odvádím ve vytrvalostních závodech své maximum, abych byl v této motoristické disciplině úspěšný. A když jsem se svou pozicí spokojený, proč by ta práce, kterou dělám v současnosti, neměla pokračovat i příští rok?“
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.