Třetí pilot týmu Red Bull se ale zatím musí smířit s tím, že v roce 2014 to asi nebude
Sebastien Buemi připustil, že příští sezona bude co se jeho pozice týče stejná jako ta letošní. To ale neznamená, že se švýcarský jezdec vzdává naděje jezdit závody Formule 1.
Daniel Ricciardo podepsal s Red Bullem tříletou smlouvu a ve druhé stáji, kterou vlastní Red Bull – Toro Rosso – jsou Jean-Eric Vergne a Antonio Felix da Costa. To znamená, že jestli by chtěl Buemi jezdit závody Formule 1 už v příštím roce, musel by hledat angažmá v jiných týmech.
„Nechávám si otevřená zadní vrátka,“ vyhlásil Sebastien. „Ale najít v současnosti dostatečně velký balík peněz je velmi složitým úkolem. Není to vůbec jednoduché a přitom mnoho týmů hledá jezdce, kteří jsou ty peníze schopni přinést.“
V posledních dvou sezonách dělí Sebastien Buemi svůj čas mezi post třetího jezdce Red Bullu a post jezdce vytrvalostních závodů v Toyotě.
„Mým cílem je vrátit se do Formule 1, ale jsem šťastný i v pozici, ve které jsem teď. Toyota je velmi dobrý vůz, svádíme s ním krásné souboje s Audi a já odvádím ve vytrvalostních závodech své maximum, abych byl v této motoristické disciplině úspěšný. A když jsem se svou pozicí spokojený, proč by ta práce, kterou dělám v současnosti, neměla pokračovat i příští rok?“
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.