Třetí pilot týmu Red Bull se ale zatím musí smířit s tím, že v roce 2014 to asi nebude
Sebastien Buemi připustil, že příští sezona bude co se jeho pozice týče stejná jako ta letošní. To ale neznamená, že se švýcarský jezdec vzdává naděje jezdit závody Formule 1.
Daniel Ricciardo podepsal s Red Bullem tříletou smlouvu a ve druhé stáji, kterou vlastní Red Bull – Toro Rosso – jsou Jean-Eric Vergne a Antonio Felix da Costa. To znamená, že jestli by chtěl Buemi jezdit závody Formule 1 už v příštím roce, musel by hledat angažmá v jiných týmech.
„Nechávám si otevřená zadní vrátka,“ vyhlásil Sebastien. „Ale najít v současnosti dostatečně velký balík peněz je velmi složitým úkolem. Není to vůbec jednoduché a přitom mnoho týmů hledá jezdce, kteří jsou ty peníze schopni přinést.“
V posledních dvou sezonách dělí Sebastien Buemi svůj čas mezi post třetího jezdce Red Bullu a post jezdce vytrvalostních závodů v Toyotě.
„Mým cílem je vrátit se do Formule 1, ale jsem šťastný i v pozici, ve které jsem teď. Toyota je velmi dobrý vůz, svádíme s ním krásné souboje s Audi a já odvádím ve vytrvalostních závodech své maximum, abych byl v této motoristické disciplině úspěšný. A když jsem se svou pozicí spokojený, proč by ta práce, kterou dělám v současnosti, neměla pokračovat i příští rok?“
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.