Podle majitele Lotusu Gerarda Lopeze se Kimi Räikkönen při jednání o prodloužení smlouvy zajímá spíše o konkurenceschopné auto se silným motorem, než o velký balík peněz.
Ačkoliv se často hovoří o finančních potížích Lotusu poté, co zatím stále nebyla uzavřena smlouva s novým investorem Infinity Racing (neplést se společností Infiniti sponzorující Red Bull), tak Lopez uvedl, že se Kimi zajímá spíše o výkonnostní hlediska.
Pro příští rok jsou v plánu velké změny týkající se aerodynamiky, monoposty budou pohánět také nové V6 1,6litrové turbomotory. Finský jezdec proto chce, aby měl Lotus blíže k Renaultu, který mu bude poskytovat své pohonné jednotky.
"Věci se posunují. Před dvěma měsíci jsem řekl, že pokud od nás bude dostávat to, co chce - což jsou naše technické záruky pro příští rok, pokud jde o úzkou spolupráci s Renaultem, pak je vysoká šance, že zůstane," uvádí dnes Lopez pro Autosport.
Räikkönen otevřeně přiznal, že Lotus měl v minulosti problémy s vyplácením jeho prémií, Lopez však tvrdí, že na tom případné prodloužení spolupráce nepadá: "Není to problémem. Myslím, že má určité výjimečné věci spojené s body, toť vše."
Podle majitele Lotusu jde při jednání s Räikkönen spíše o výkonnostní než o peněžní hlediska(foto: Lotus F1 Team)
"Momentálně je pro něj důležité hlavně ujištění, že příští rok budeme špičkovým týmem, protože dochází k velké změně technických specifikací. Nechce, abychom byli pouze zákaznickým týmem. Diskutujeme o tom, jak být blíže Renaultu v jakékoliv oblasti. Proto smlouva na motory ještě nebyla podepsána," dodává majitel Lotusu.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.